کد خبر: ۷۸۷۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
تعداد بازدید: ۲۷۳
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: فوتبال ایران حرفه‌ای نیست و نتایج کسب شده در آن مقطعی بوده و فقط ادای فوتبال حرفه‌ای را درمی‌آوریم.
فقط ادای فوتبال حرفه‌ای را در می‌آوریم/ بازی با بولیوی می‌تواند شروع خوبی برای تیم ملی باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ،  محمد پنجعلی درباره بازی تیم ملی ایران با بولیوی و برنامه‌های تیم ملی، اظهار داشت: این بازی‌ها می‌تواند به تیم ملی کمک کند. هر یک بازی تدارکاتی مساوی صد تمرین فوتبال است. در این بازی‌ها نقاط ضعف تیم مشخص می‌شود و کادر فنی باید برای رفع آن تلاش کند.


وی افزود: معمولا قبل از رفتن به تورنمنت‌های مهم چند بازی تدارکاتی برای تیم‌ها درنظر می‌گیرند که ابتدا بازی با تیم‌های آسان است و در پایان حتما باید ۲ بازی قوی داشت تا بازیکنان تحت فشار باشند و عملکرد آنها بررسی شود.

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: تیم ملی باید ۴ تا ۵ بازی تدارکاتی دیگر داشته باشد تا بازیکنان به شرایط ایده آل برسند و در ادامه به سوی جام ملت‌ها حرکت کنند و این کار روال آماده‌سازی در تیم‌های حرفه‌ای دنیا است بنابراین بازی بابولیوی می‌تواند شروع خوبی برای آماده‌سازی تیم ملی در راه جام ملت‌ها باشد.

 

وی در مورد بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال اظهار داشت: من شخصا انتقاداتی به کادر فنی تیم ملی دارم، اما باید به نظر سرمربی تیم برای انتخاب بازیکنان احترام گذاشت تا بتواند تفکرات و تاکتیک‌های خود را با بازیکنانش در زمین پیاده کند.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره قهرمانی تیم ملی فوتبال در جام ملت‌ها گفت: قهرمانی در جام ملت‌ها بسیار سخت است و نیاز به برنامه و پشتوانه قوی دارد. کی‌روش سرمربی تیم ملی مربی بزرگی بوده و رزومه قوی دارد. مشکل مربی نیست بلکه مشکل فوتبال ایران زیر ساخت‌های آن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فوتبال ایران حرفه‌ای نیست و نتایج کسب شده در آن مقطعی هستند و فقط ادای فوتبال حرفه‌ای را درمی‌آوریم. زمانی می‌شود گفت که نتیجه گرفته‌ایم که تیم‌های پایه ما خوب کار کنند و نتیجه بگیرند یا در سطح باشگاهی حرفی برای گفتن داشته باشیم. در کشور ما مگر چند استادیم خوب و استاندار ساخته شده است و چه امکاناتی به فوتبال ما اضافه شده که بخواهیم نتیجه بگیریم. فوتبال ایران درآمدزایی ندارد و فقط یکسری آمار‌هایی داده می‌شود که نباید به این آمارها توجه کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: