کد خبر: ۷۸۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
تعداد بازدید: ۲۴۶
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تجارب ارزشمند جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس در حوزه طب نظامی در کمتر کشوری وجود دارد.
سردار باقری: تجارب ارزشمند جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس در حوزه طب نظامی در کمتر کشوری وجود دارد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سردار سرلشگر محمد باقری در حاشیه چهاردمین کنگره آسیا پاسفیک در جمع خبرنگاران گفت: مسئله طب نظامی و رسیدگی به مجروحان به ویژه برای جمهوری اسلامی ایران که سابقه دفاع مقدس ۸ ساله را دارد، بسیار مهم است.

 وی ادامه داد: تجارب ارزشمند جمهوری اسلامی ایران در این دوران در حوزه طب نظامی در کمتر کشوری وجود دارد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به فعالیت این کنگره گفت: این کنگره ۱۰۰ سال است که فعالیت می‌کند. و با حضور سران و مسئولان بهداری نظامی جهان و مهمانانی از سایر قاره‌ها ریاست این کنگره به کشور ایران منتقل شده است.

 سرلشکر باقری گفت: امیدواریم با اقداماتی که در این کنگره صورت می‌گیرد، امکان مداوای مجروحانی که در درگیری‌های منطقه و یمن و فلسطین مورد حملات قرار می‌گیرند و درمان صدماتی که تروریست‌ها به مردم وارد می‌کنند، فراهم شود.

 وی با اشاره به کتاب مرجع طب نظامی خاطرنشان کرد: این کتاب ۲۰ سال پیش توسط آمریکا تدوین شده و امیدواریم در این دو سال با استفاده از تجربیات روز دنیا توسط جامعه نیروهای مسلح تدوین و مرجعی برای جهانیان باشد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: در این کنگره برخی اعضای کنگره از برخی دانشگاه‌ها و بیمارستان‌های نیروهای مسلح بازدید می‌کنند و با آنچه که جنگ تحمیلی و حملات شیمیایی بر سر مردم آورده، آشنا خواهند شد و حقایق بر آن‌ها بیش از پیش روشن خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: