کد خبر: ۷۸۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
تعداد بازدید: ۳۳۶
برانکو ایوانکوویچ بی شک قابل اعتماد ترین فرد حاضر در باشگاه پرسپولیس طی یک دهه اخیر است، اما او هم گاهی اشتباهات عجیبی را مرتکب می شود.
علاقمندی برانکو به محسن ربیع خواه و بکارگیری از او در پست هافبک دفاعی!به گزارش خبرداغ، طی سالیان حضور برانکو ایوانکوویچ در باشگاه پرسپولیس مشخصا این مربی کروات روندی موفق و کاملا قابل دفاع داشته است، این مسئله را می توان بواسطه کارنامه ای که او در لیگ برتر ایران از خود به جای گذاشته است به وضوح دید، چرا که ۲ قهرمانی پیاپی در لیگ برتر ایران و یک نایب قهرمانی و همچنین دو حضور پی در پی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به هیچ عنوان اتفاقی نیست!

 

برانکو در پرسپولیش سخت محبوب و قابل احترام است، شاید این نکته کمتر به چشم آمده باشد اما می توان به جرات گفت که او قابل احترام ترین مربی لیگ برتر تا بدین جای کار بوده است که حتی از سوی دیگر هم صنف های ایرانی و رقیبش هم مورد حمایت قرار می گیرد، تفکر مثبت و احترام محور او باعث شده تا کلکسیونی از بهترین امتیاز ها در شخصیت این مرد آرام قرار بگیرد، اما آیا فکر می کنید که ایوانکوویچ نیز خالی از هرگونه اشتباه است؟!

 

سرمربی سابق تیم ملی ایران و حال حاضر پرسپولیس از آن دسته مربیانی است که کم اشتباه ظاهر می شود، اما به هنگام خطا کردن غیر قابل بخشش عمل می کند! ناشی از هیجانات رقابت ها و یا خستگی ناشی از کورس های پی در پی؟ کسی نمی داند چرا، اما ایوانکوویچ در زمان های حساس بعضا اشتباهاتی را مرتکب می شود که به هیچ عنوان با تفکرات و منطق برتر او همخوانی ندارد.

 

برای مثال اشتباه عجیب برانکو در برابر استقلال علیرضا منصوریان که شکست ۳_۲ را برای تیمش به ارمغان آورد یکی از آن عجیب ترین ها بود! حضور حسین ماهینی در خط هافبک! آن هم در شریان اصلی مبادلات تاکتیکی دو تیم! درست در قوس میانی! اشتباهی که باعث شد هر حرکت ساده بازیکنان استقلال بدل به یک حمله خطرناک شود!

 

این تنها اشتباه مرگبار برانکو نیست! او اصرار های عجیبی به استفاده از بازیکنانی خاص در حساس ترین پست های زمین دارد، به هر حال او نیز همانند دیگر مربیان ایران سلایق و انتخاب های دارد، اما انتخاب های ایوانکوویچ با یک معجزه تغییر پیدا می کنند؛ همانند علاقمندی به محسن ربیع خواه و بکارگیری از او در پست هافبک دفاعی! بازیکنی با قدرت بدنی نه چندان بالا، سرعت متوسط و کیفیت فنی بسیار معمولی!

 

در فصل گذشته پرسپولیسی ها بواسطه ضعف های ربیع خواه صدمات جبران ناپذیری را متحمل شدند تا اینکه ربیع خواه دچار مصدومیتی سخت و طولانی شد تا بالاخره پس از یک سال به میادین بازگردد! بازگشتی که از همین حالا بسیاری از ذهن ها را درگیر یک نکته کرده است: آیا برانکو باز هم به سراغ افکار لجوجانه خود برای بازی دادن به ربیع خواه آن هم در این مقطع حساس فصل می رود؟! آیا قرار است محسن ربیع خواه پس از یک سال دوری از فوتبال، در دیدار برابر السد در ترکیب اصلی قرار بگیرد؟ آیا هنوز هم مرغ برانکو یک پا دارد؟!!

پارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: