کد خبر: ۷۸۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۲۳
واعظی درباره انتقاد برخی‌ درباره دخالت افراد دفتر رئیس‌جمهور در انتخاب‌های رئیس دولت از جمله انتخاب وزرا گفت: این حرف، حرف بی‌مبنایی است. رئیس‌جمهور در تمامی زمینه‌ها تصمیم نهایی را شخصا می‌گیرند.
ادعای دخالت دفتر رئیس‌جمهور در انتخاب وزرا، حرف بی‌مبنایی است/روحانی تصمیمات نهایی را شخصا می‌گیرد

به گزارش خبرداغ ، سیدمحمود واعظی در گفت‌وگو با  ایلنا، درباره انتقاد برخی که می‌گویند دفتر رئیس‌جمهور در انتخاب وزرا نقش دارند و به نوعی آن را دخالت عنوان می‌دانند،‌ گفت: اول این‌که؛ این حرف، حرف بی‌مبنایی است. سوال این‌جاست رئیس‌جمهور چرا دفتر دارد؟ دفتر ریاست جمهوری برای این ایجاد شده است که مقدمات آنچه که رئیس دولت در نظر دارد را فراهم کند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور ادامه داد: وظیفه ماست آن‌چه رئیس‌جمهور از ما می‌خواهد را انجام دهیم. یک روز  وزرا و استاندارهاست و زمانی مسائل دیگر مطرح می‌شود که دفتر وظیفه دارد مطالعات، بررسی‌ها و مشورت‌ها را انجام و نتیجه را خدمت ایشان ارائه دهد.

وی با بیان این‌که از نظر من آن‌چه که اشکال دارد این است که دفتر رئیس جمهور به جای رئیس جمهور بخواهد کار انجام دهد، گفت: در دفتر ریاست جمهوری ما مقدمات را فراهم می‌کنیم و تصمیم‌ نهایی را در همه زمینه‌ها شخص رئیس‌جمهور می‌گیرد.

واعظی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه عنوان می‌شود وزرای پیشنهادی در کابینه از سوی برخی از افراد در دولت انتخاب می‌شوند و منتسب به عده‌ای می‌دانند آیا چنین است، گفت: ترکیب اعضای فعلی کابینه نشان می‌دهد که نه منتسب به فردی است و نه جناح خاصی، بلکه تمامی تفکرهای همسو با دولت که در انتخابات و رأی ۲۴ میلیونی حضور داشتند در کابینه هم حضور فعال دارند.

وی تاکید کرد: تجربه نشان داده است که آقای روحانی به هیچ عنوان این‌گونه که گفته می‌شود، تصمیم نمی‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: