کد خبر: ۷۸۷۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
تعداد بازدید: ۶۷۴
مجوز 7 دفتر خدمات مسافرت هوایی از سوی معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش لغو شد.
لغو پروانه 7 دفتر خدمات مسافرت هوایی در کیش

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در پی بازدید های دوره ای انجام شده توسط مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری معاونت گردشگری سازمان و با وجود تذکرات و اخطارهای داده شده به برخی دفاتر خدمات مسافرت هوایی در خصوص عدم فعالیت، نداشتن مکان مشخص و نواقص موجود در پرونده به دلیل عدم ایفای تعهدات و اصلاح موارد مورد تذکر، لغو مجوز شدند.

بر اساس شیوه نامه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری جزیره کیش چنانچه دفتری پس از اخذ پروانه بهره برداری بیش از یک ماه بدون عذر موجه فعالیت خود را آغاز نکند و یا به مدت سه ماه بدون هیچ فعالیتی تعطیل باشد پروانه فعالیتش لغو می شود. بر این اساس دفاتر و شرکت های آریا سیرکیش، سفرهای رویایی کیش، ایده ال پرواز کیش، عماد سیر کیش، ثامن الائمه کیش، توران کیش و پارمیس سیر کیش لغو مجوز شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: