کد خبر: ۷۸۷۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰
تعداد بازدید: ۷۴۸
فال روزانه جمعه 20 مهر 1397
متولد فروردین : حتی اگر شما امروز نسبت به یک رابطه دوستانه جدید و پروژه‌ای خلاقانه خوش‌بین هستید، ممکن است کمی خود بازدارنده باشید. اگرچه متواضع بودن فکر خوبی است، اگر شما کاملاً کناره‌گیری کنید دیگران هم نخواهند فهمید که چه احساسهایی و چه نیازهای دارید. هدف اصلی شما این نیست که برای برنامه‌هایتان از آنها طلب کمک کنید، اما زمانی که بیشتر از همیشه به کمک نیاز دارید پذیرفتن کمک و حمایت آنان برایتان ضرری به همراه نخواهد داشت.

متولد اردیبهشت : اگر به فکر این هستید که چگونه عادتهای دیرینه ی خود را از بین ببرید، امروز، فرصت خوبی است.امتحان یک چیز جدید و تازه شاید گاهی خطرناک باشد اما الان پیش بینی به حد کافی هست که شما رابه حرکت وادارد.حتی اگر کاری را دارید انجام می‌دهید که با آن آشنا هستید، سعی کنید آن را به شکل دیگری انجام دهید.فقط کافی است نگاه خود را عوض کنید.

متولد خرداد
: از اتفاقاتی که در این اواخر برای شما رخ داده است ناراحت و غمگین شده‌اید، از زندگی تان دلسرد شده‌اید، اما نا امید نباشید زیرا این روزهای غمگین انگیز عمر زیادی ندارند و به زودی روزهای شادی و خوشبختی روی خود را به شما نشان خواهند داد. کاملا طبیعی می‌باشد که شما در اثر مشکلات زیادی که داشته‌اید خسته شده‌اید اما حواستان باشد زیرا موقعیت‌های اجتماعی خوبی در آینده ای نه چندان دور به شما داده خواهد شد.

متولد تیر : ‌ صحبت کردن قبل از اندیشیدن طریقه شما نیست، با این حال امروز روز دیگری است. شما از نظر فکری در اوج هستید و رازی در سینه دارید که باعث شده احساس ناخشنودی کنید. نگران این نباشید که ممکن است امروز کسی را برنجانید؛ در این صورت تنها خودتان را اذیت کرده و تمرکز را از کارتان می‌گیرید. اگر قلب تان در جای درستی از زندگی تان قرار دارد،‌ پس حرفهای تحمیلی اصلا برای تان مهم نخواهد بود.

متولد مرداد : امروز برایتان بسیار سخت است برای کندوکاو در درون احساسات خود آرام بگیرید. به خاطر اینکه شما اغلب قبل از اتمام کاری را که قبلا شروع کرده اید کاردیگری را آغاز می‌کنید. به هر حال اکنون با سیاره حاکم شما مریخ که در برج نشان بی هدف شما قرار گرفته است ممکن است آنقدر مشتاق نباشید که جایی سفر کنید. از لحظه حال لذت ببرید و اجازه دهید تا احساساتتان هر گونه آرزو و امید را از دلتان شست و شو دهند تا به جایی که می‌خواهید برسید. این کار آنقدرها که به نظر می‌رسد سخت و ترسناک نیست.

متولد شهریور : اگر شما یک شریک شغلی دارید، ممکن است پای شما را به موقعیت آشفته‌ای بکشاند و شما به آسانی نمی‌توانید از کار این فرد سر در بیاورید. سر در آوردن از پیچیدگی‌های احساسی یک نفر دیگر کار سختی است، بخصوص زمانی که موقعیت مالی شما در خطر باشد، سخت‌تر هم خواهد شد. اما فراموش نکنید که تفاوت‌های بین شما و یک نفر دیگر در نهایت شاید ساده‌تر از قبول کردن شکاف عمیق بین عقل و احساستان باشد.

متولد مهر : شما امروز می توانید در محل کار روی دوستان و همکارانتان حساب کنید، برای اینکه آنها به شما کمک خواهند کرد. اما نباید از آنها درخواستهای اضافی داشته باشید و شانس خودتان را از دست بدهید. داشتن روابطی معقول با دیگران برای شما بسیار حیاتی است، برای اینکه وقتی که شما نمی توانید کاری را به تنهایی انجام دهید کمکهای آنها باعث می شود که کارتان خیلی راحت تر شود.

متولد آبان : ذهن تان فعال است. فرصت خوبی است تا برای آینده برنامه ریزی کنید زیرا اکنون منطقی و عقلائی هستیدودوست دارید به اهدافتان برسید به ویژه آن هایی که دست نیافتنی تر هستند. واقعاً ناراحت کننده است شما دیدی مثبت دارید و یکی از همکاران آن را خراب میکند . این مشکل آنهاست .اگر دوست دارند که از شما ایراد بگیرند و روی شما زوم کرده اند، ارزش ندارد وقت تان را با آنها تلف کنید.

متولد آذر
: احتمالاً به هر دعوتی که امروز از شما می‌شود پاسخ مثبت می‌دهید چون به نظرتان خوشایند می‌آیند.اما ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که بهتان خوش نگذرد چون از اینکه در جای دیگری حضور ندارید دچار استرس شده اید. تا دیر نشده عجله کنید، سنگ بزرگ نشانه ی نزدن است. برای اینکه چیزی را از دست ندهید از زیادی آن بپرهیزید. شاید بعداً فرصت بهتری برای این کار داشته باشید.

متولد دی : شما امروز باید نسبت به چیزهایی که کسب کرده اید قضاوتی منطقی داشته باشید و فکر نکنید موفقیتهایی که کسب کرده اید همیشگی هستند. شما کارهای زیادی پیش رو دارید، پس باید ابتدا آهسته و پیوسته حرکت کنید تا در روزهای آینده به مقصود برسید.

متولد بهمن : متوقف کردن برنامه‌های پرمشغله تان هم اکنون ایده ای مناسب است، برای اینکه شاید شما نتوانید به همه آنها برسید. تا موقعی که برنامه‌های جاه طلبانه داشته باشید فقط اعصاب خود را خراب تر خواهید کرد. پس زمانی را در آرامش و سکوت مطلق سپری کنید تا از دست سردردهایتان راحت شوید. با وجود اینکه ماه در سومین خانه شما قرار دارد بهتر است به جای هدر دادن انرژی خود آن را ذخیره کنید.

متولد اسفند : شما معمولا دوست دارید اولین نفری باشید که کاری را آغاز می‌کنید یا این که کاری را پیشنهاد می‌دهید به همین دلیل دارای ذهنی خلاق، پویا هستید. متاسفانه، نظرات دیگران با نظرهای شما مغایرت‌های دارد که گاه شما را دچار سرخوردگی و نا امیدی می‌کنید، اما نا امید نباشید زیرا در روزه‌های آتی همه نگاه‌های به سوی شما بر خواهد گشت، دیگران ارزش وجودی شما را بیشتر درک خواهند کرد و به این موضوع پی می‌برند. شما مانند همیشه راه خود را بپیمایید.

پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: