کد خبر: ۷۸۷۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۷۰
عباس عبدی پاسخ داد؛
عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب درباره اینکه آیا می توان دیدار اخیر تعدادی از اصلاح طلبان با رییس جمهور را پایان کدورت میان روحانی و اصلاح طلبان دانست یا خیر، گفت: باید منتظر بود و دید. من اطلاعی از جزییات جلسه ندارم ولی به طور کلی کار خوبی است. باید دید در آینده به بهبود روابط، بهبود عملکرد و نزدیک شدن دیدگاه ها کمک می کند یا خیر.

هفته گذشته تعدادی از اصلاح طلبان به دیدار رییس جمهور رفتند و درباره موضوعات مختلف به گفت و گو پرداختند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، این دیدار در حالی انجام شد که در ماه های گذشته بسیاری از اصلاح طلبان از قطع ارتباط روحانی با این جریان و عدم استفاده از نظرات آن به عنوان حامیان اصلی او در انتخابات، انتقاد کرده بودند.

آیا دیدار اخیر اصلاح‌طلبان با روحانی به معنای پایان کدورت ها بود؟

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با «انتخاب»، درباره این دیدار و اینکه آیا می توان آن را پایان کدورت میان روحانی و اصلاح طلبان دانست یا خیر، گفت: باید منتظر بود و دید. من اطلاعی از جزییات جلسه ندارم ولی به طور کلی کار خوبی است. باید دید در آینده به بهبود روابط، بهبود عملکرد و نزدیک شدن دیدگاه ها کمک می کند یا خیر.

او ادامه داد: در حال حاضر نمی توان گفت چه اتفاقی خواهد افتاد ولی به طور کلی این نوع دیدارها خوب است و می تواند مفید باشد.

عبدی درباره موضع اصلاح طلبان نسبت به عملکرد روحانی به ویژه در دولت دوازدهم نیز اظهار داشت: من درباره موضع اصلاح طلبان صحبت نمی کنم باید از کسانی که مرجعیت دارند بپرسید. من سخنگوی اصلاح طبان نیستم.

عبدی در ادامه توضیح داد: باید ابتدا ببینیم که مواضع شان با گذشته فرقی کرده یا نه. همین طور، باید دید آقای روحانی مواضعشان تغییر کرده است یا خیر و سپس درباره این موضوع صحبت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: