کد خبر: ۷۸۷۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲
تعداد بازدید: ۲۹۲
علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: امیدوار بودیم دو بازی تدارکاتی داشته باشیم که اینگونه نشد.
علیرضا جهانبخش: امیدوار بودیم دو بازی تدارکاتی برگزار کنیم/ دیر به برایتون اضافه شدمبه گزارش خبرداغ ، علیرضا جهانبخش در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال گفت: تیم کامل‌تر شده و امیدوار بودیم دو بازی تدارکاتی داشته باشیم، اما این اتفاق نیفتاد.  با این حال امیدوارم بازی خوبی برابر بولیوی انجام دهیم و محک خوبی برای ما باشد.

 

 بازیکن تیم ملی فوتبال در خصوص شرایط خودش در تیم فوتبال برایتون انگلیس اظهار داشت: شرایطم بهتر شده است. دیر به به لیگ انگلیس اضافه شدم، لیگی که خیلی سخت است. خدا را شکر با تمرینات سخت به شرایط خوبی رسیده‌ام و امیدوارم بتوانم این مسیر را ادامه دهم. از طرفی، بحث بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌هاست و می‌دانم این تورنمنت چقدر برای مردم ایران مهم است. برای خودم هم به شخصه مهم است و در وهله‌ی اول افتخار می‌کنم که برای تیم ملی بازی می‌کنم و امیدوارم نتایج خوبی هم در جام ملت‌های آسیا کسب کنیم.

 

جهانبخش در واکنش به اینکه حریفان ایران در جام ملت‌ها بازی‌های تدارکاتی و قوی برگزار می‌کنند، گفت: ابتدای صحبت‌هایم اشاره کردم که امیدوار بودم در این اردو دو بازی تدارکاتی برگزار کنیم. هر چقدر بازی‌های دوستانه برگزار کنیم، محک خوبی برای ما خواهد بود. حریفان ما با تیم‌های بزرگ بازی می‌کنند، اما این شرایط برای ما فراهم نیست. پیش از جام جهانی
این شرایط وجود داشته و چیز جدیدی نیست. مسئولان ذی‌ربط تلاش خود را می‌کنند و امیدوارم در اردوی بعدی، بتوانیم بازی خوبی برگزار کرده و محک بخوریم.

 

جهانبخش ادامه داد: در اردوی فعلی، یک بازی را از دست دادیم. پیش از آغاز جام ملت‌ها، 15 روز اردو خواهیم داشت و باید با این شرایط سخت، خودمان را آماده کنیم، آن هم در شرایطی که انتظارات از تیم ملی بالاست. بازیکنان هم انتظاراتی برای انجام بازی‌های دوستانه دارند.

 

هافبک - مهاجم تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سؤال که آیا تیم ملی پتانسیل قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را دارد یا نه، گفت: می‌دانیم در وهله‌ اول انتظارات بالاست. وقتی حرف از امکانات و بازی‌های دوستانه می‌زنیم، برای این است که شرایطی فراهم شود تا بازیکنان با برگزاری بازی‌های تدارکاتی، با اعتماد به نفس بیشتری پا به یمدان بگذارند. قطعا ما تیمی داریم که کادر فنی و بازیکنان باکیفیت دارد. همه باید دست به دست هم دهند تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم. نشان داده‌ایم با حداقل‌ها تلاش‌مان را کرده‌ایم. تیم ملی در سه، چهار سال اخیر، تیم اول آسیا بوده و امیدوار هستیم در جام ملت‌ها به مراحل بالاتر برویم. هدف‌مان این است که در جام ملت‌ها تا مراحل آخر بالا برویم.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: