کد خبر: ۷۸۷۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۲۷۶
نماینده خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: خوش‌حال کننده ترین خبری که اخیرا شنیدم اعلام موضع جمهوری اسلامی ایران به صورت شفاف توسط مقام معظم رهبری در ورزشگاه آزادی بود مبنی بر این‌که ما زیر بار هیچگونه ظلم نخواهیم رفت و کسی که می‌خواهد با ما گفت‌وگو کند باید حسن نیت خود را نشان دهد.
نماینده مجلس: مردم نگران نباشند؛ تورم کنترل شد!
به گزارش خبرداغ ، علی کرد در گفت‌وگو با ایسنا هم‌چنین بیان کرد: خوشحال کننده ترین خبر دیگری که در این چند روز شنیده‌ام همسویی قوای سه‌گانه با این فرامین مقام معظم رهبری است که ایشان فرمودند قوای سه گانه باید متحد و متفق و همسو برای مبارزه با تحریم‌های ظالمانه در یک سنگر بایستند و راهبرد اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و توسعه دانش بنیان برای اقتصاد مقاومتی را پیش ببرند و فکر کنم آن‌چه که ترامپ دیوانه‌ و ابرجنایتکاران لحاظ کرد، گرچه از نظر دید انسانی و عاطفی یک مساله غیرانسانی بود اما باعث شد که ما متحدتر شویم و دشمن خود را بهتر بشناسیم.

وی تصریح کرد: مسائل کشور تحت فرامین مقام معظم رهبری با حفظ و احترام و پاسداری آرمان‌های مقدس امام دستاوردهای جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی ایران پیش می‌رود. امیدواریم که از  تغییرات ارز، تورم، ایجاد تشنج و تبلیغات سوء عبور کنیم. همه ظرفیت‌ها را در کشور داریم و طبق فرمایش مقام معظم رهبری هر کسی باید در جایگاه خود تولیدات و صادرات کشور را مدیریت کند و با بعضی از معضلات و ناهنجاری‌ها مبارزه کنند؛ چراکه دشمن به خیال خود ایران را زمین گیر تر می‌کند اما به نظر من برعکس شد و ایران هوشیارتر و بیدارتر شد و دشمن خود را بهتر شناخت.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به مردم ایران این خبر خوش را می‌دهم که در رابطه با ارز و تورم نگران نباشند به ویژه آن‌که خادمان آن‌ها در خانه ملت با جلسات فشرده این روزها تورم را کنترل کردند و همه تذکرات را به هیات دولت و رئیس‌جمهور و مجموع وزرا دادند و خروجی جلسات به عنوان راهبرد و راهکار ملت ایران در بخش اقتصادی برای توسعه همه جانبه و کنترل بازار ارز و تهیه سبد کالای عمومی خوش‌ترین خبری است که نمایندگان مردم آن را تصویب کردند.

وی افزود: این کار با کارشناسی و جلوگیری از سوءاستفاده مصوب شده است و به همه افراد نیازمند مخصوصا کسانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، تعلق می‌گیرد و برای اقشار کم درآمد روستایی و عشایری هم تدابیر خاصی دیده شده است؛ یعنی این‌که ارزاق عمومی به آسانی قابل دسترس مردم خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: