کد خبر: ۷۸۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
تعداد بازدید: ۵۵۴
بر اساس گزارش ناظر مسابقه یکی از بازیکنان نفت به وینفرد شفر در جریان بازی توهین کرد.
حاشیه عجیب؛ توهین باورنکردنی ستاره استقلالی به وینفرد شفر!به گزارش خبرداغ ، با گذشت نزدیک به ۵ روز از پایان دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان حواشی مربوط به این بازی همچنان ادامه دارد. حاجیلو سرپرست استقلال در جریان مصاحبه جدید خود در توضیح اتفاقات مسابقه به توهین بازیکن نفت مسجد سلیمان به شفر اشاره کرده است؛ موضوعی که در گزارش ناظر مسابقه نیز به آن اشاره شده و احتمالا برای بازیکن خاطی دردسر ساز می شود.

 

این اتفاق مربوط به دقایق پایانی مسابقه است و در لحظات انتهایی مسابقه میلاد میداوودی صحبت هایی توهین آمیز را نسبت به طاهری و شفر مطرح کرد که این موضوع به گوش ناظر مسابقه نیز رسید و یثربی در گزارش خود توضیحاتی را در این باره آورده است.

 

بیژن طاهری در این باره گفت:

میداوودی به زبان انگلیسی صحبت هایی را به شفر نسبت داد و چند مرتبه این موضوع را تکرار کرد که من به او تذکر دادم و گفتم که تو فرزند استقلال هستی و نباید اینگونه رفتار کنی که بعد از واکنش من نیز میداوودی صحبتهایی را مطرح کرد که به گوش ناظر مسابقه نیز رسید.

 

پارس فوتبال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: