کد خبر: ۷۸۷۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
تعداد بازدید: ۳۵۲
ماجرای داریوش شجاعیان، استقلال و تیم تبریزی دارد به جاهای باریک می کشد. در این باره توضیحات مدیرعامل ماشین سازی خواندنی است.
احتمالا استقلال، این بازیکن را نمی خواهد! به گزارش خبرداغ ، هوشنگ نصیرزاده در پاسخ به سوال روزنامه فرهیختگان در مورد داستان انتقال شجاعیان و سرنوشت این بازیکن می گوید؛ «واقعا دلیل این ماجرا را نمی‌دانم اما شاید شجاعیان را نمی‌خواهند که این‌گونه رفتار می‌کنند. شاید چون مصدوم بوده و برای استقلال بازی نمی‌کند و به تبع آن جلوی چشم‌شان نبوده، به این بازیکن توجه نمی‌شود ما اعتراض دوباره خود را برای کمیته تعیین وضعیت ارسال کردیم. »


نصیرزاده در ادامه می گوید؛ «چک ۳۰۰ میلیونی ۲۵ اسفند ۹۶ استقلال هنوز پاس نشده و در قرارداد هم هست که هرکدام از چک‌ها پاس نشود، تمامی پول‌های پرداختی را به‌عنوان غرامت برداشته و بازیکن هم باید برگردد که هنوز به این پرونده رسیدگی نشده است.»


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: