کد خبر: ۷۸۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۲۸۶
وزیر کشور تاکید کرد: نشست هیات‌های دو کشور ایران و ترکیه درباره مسائل مرزی و مبارزه با قاچاق انسان، تروریسم و مواد مخدر برگزار خواهد شد.
مبارزه با قاچاق و تروریسم محور گفت‌وگوهای ایران و ترکیه است

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در بدو ورود به آنکار در جمع خبرنگاران گفت: این سفر یک روزه در پاسخ به سفر وزیر کشور ترکیه و هیات همراه به ایران انجام گرفته است.

وی افزود: در جریان این سفر نیز در نشست هیات‌‌‌های دو کشور درباره مسائل مرزی و بحث مبارزه با قاچاق انسان و مواد مخدر گفت‌وگو خواهیم کرد.

رئیس شورای امنیت کشور اضافه کرد: در این نشست نیز با وزیر کشور ترکیه درخصوص مبارزه با تروریسم بحث و تبادل نظر خواهیم داشت.

رحمانی فضلی با بیان اینکه همکاری ایران و ترکیه همواره رو به گسترش بوده است، از افزایش این همکاری‌‌‌ها استقبال کرد و اظهار داشت: ان‌شالله نتیجه این همکاری‌‌‌‌ها موجب تقویت امنیت مرزها و اوضاع امنیت داخلی هر دو کشور بیانجامد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: