کد خبر: ۷۸۷۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
تعداد بازدید: ۳۵۱
انبار رب گوجه فرنگی احتکار شده در روستای گُلِی بجنورد احتکار شد.
کشف انبار رب احتکارشده/ جلوگیری از خروج حدود 400 تن گوجه فرنگی قاچاق
به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در این انبار، هزار و 448 قوطی یک کیلویی رب، به ارزش ۲۱ میلیون و ۲۷۸ هزار تومان احتکار شده بود.

در این انبار  ۱۲۴ شِل رب معادل هزار و 448 قوطی یک کیلویی رب، کشف شده است.

این پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

جلوگیری از خروج حدود 400 تن گوجه فرنگی قاچاق توسط مرزبانان خوزستان

فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف 60 دستگاه کامیون باری و کشف 392 تن گوجه فرنگی قاچاق در پایانه های مرزی چذابه و شلمچه خبر داد.

سردار عبداله نظرپور در تشریح این خبر اظهار کرد: شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی خرمشهر در پایانه مرزی شلمچه در نتیجه ساعتها کار اطلاعاتی از  قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال محموله بزرگ گوجه فرنگی به خارج از کشور از گذر مرزی شلمچه مطلع شدند که بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در نتیجه تشدید اقدامات کنترلی در پایانه مرزی شلمچه ماموران مرزبانی خوزستان حین کنترل خودروهای باری 49 دستگاه کامیون حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده مرزبانی خوزستان تصریح کرد: در بازرسی دقیق از خودروهای توقیف شده 245 تن گوجه فرنگی قاچاق که به قصد خروج از کشور و به  صورت جاساز بارگیری شده بود، کشف شد.

نظرپور خاطرنشان کرد: ماموران مرزبانی خوزستان در پایانه های مرزی چذابه  و شلمچه در چندین رشته عملیات جداگانه دیگر موفق شدند بیش از 140 تن گوجه قاچاق را کشف کنند.

وی در ادامه گفت : مرزبانان خوزستان در مجموع از خروج  392 تن گوجه فرنگی در یک هفته گذشته جلوگیری کردند که کارشناسان ارزش ریالی این محموله بزرگ قاچاق را بالغ بر 40  میلیارد ریال برآورد کرده اند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قانونی شدند.

فرمانده مرزبانی خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: مرزبانان خوزستان با اشرافیت کامل بر دروازه های مرزی شلمچه و چذابه کوچکترین تحرکات را زیر نظر گرفته و با سودجویان و مخلان اقتصاد داخلی کشور قاطعانه برخورد خواهند کرد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: