کد خبر: ۷۸۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
تعداد بازدید: ۲۷۷
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار گفت: در هیچ زمینه‌ای کمبود نداریم اما گرانی‌هایی وجود دارد که مختص میوه نیست و میوه هم مانند همه کالاها با تورم پیش رفته است.

به گزارش خبرداغ، اسدالله کارگر رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار در گفت‌وگو با  ایلنا، در خصوص قیمت میوه‌های پاییزی در میوه فروشی‌ها اظهار کرد: از آنجایی که در اوایل فصل پاییز هستیم بازار از میوه‌های پاییزه و تابستانه اشباع شده است و بازار در انحصار یک یا دو نوع میوه خاص نیست.

وی افزود: بیشتر مردم هنوز از میوه‌های تابستانه استفاده می‌کنند اما ورود میوه‌های پاییزه به بازار هم خوب بوده است. ما در هیچ زمینه‌ای کمبود نداریم اما گرانی‌هایی وجود دارد که مختص میوه نیست و میوه هم مانند همه کالاها با تورم پیش رفته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار در رابطه با تاثیر دلار بر افزایش قیمت‌های میوه و تره‌بار خاطرنشان کرد: حمل و نقل و خرید سبدهای توزیع میوه هرکدام به میزانی با  قیمت دلار افزایش داشته است. کامیون‌دارها هم مشکلات تهیه لاستیکشان حل نشده و این قضیه هم مزید بر علت شده که قیمت میوه در بازار افزایش یابد.

وی افزود: در مجموع اعتراض کامیون‌دارها هم به خاطر بالاتر بردن کرایه‌ها است که بر حمل و نقل تاثیر می‌گذارد و فشار اصلی آن بر مردم وارد خواهد شد.

قیمت اقلام مختلف میوه و تره‌بار به شرح زیر است:

بارنامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: