کد خبر: ۷۸۷۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
تعداد بازدید: ۵۴۷
حسین حسینی به درد پرسپولیس می‌خورد؟
گزینه عجیب پرسپولیس برای خرید ؛ ستاره استقلال چشم برانکو را گرفت!به گزارش خبرداغ، احتمال جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس بعد از پایان نیم‌فصل اول زیاد است و مسئولان این تیم از الان باید دنبال پیدا کردن یک جانشین برای او باشند یکی از جانشینان احتمالی او گفته می شود حسین حسینی است.

 

با افزایش اختلاف بین حسین حسینی و مسئولان باشگاه استقلال، گلر جوان آبی‌ها هم به جمع گزینه‌های غیررسمی حضور در پرسپولیس افزوده شده؛ اما به‌نظر نمی‌رسد این اتفاق حداقل در پنجره نقل‌وانتقالات پیش‌رو رخ بدهد؛ چون حسینی هنوز ۶‌ماه دیگر با استقلال قرارداد دارد و سرپرست باشگاه هم گفته به هیچ‌وجه رضایتنامه او را صادر نمی‌کند. از سوی دیگر رفتارهای ناشیانه حسینی طی یک سال گذشته حاشیه‌های زیادی به‌وجود آورده و همین مسئله هواداران پرسپولیس را می‌ترساند.

 

او در تابستان به‌عنوان بازیکن آزاد به راحتی می‌تواند سرخپوش شود، اما آیا گلری که در استقلال آن همه جنجال به‌پا کرد، در پرسپولیس آرام می‌گیرد؟

پارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: