کد خبر: ۷۸۷۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۲۴۶
امام جمعه موقت تهران خطاب به اعضای جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی تاکید کرد: از اینکه سکولارهای ما اقتصاد را به هم ریختند و بخشی از مردم و جوان‌‌‌های ما ریزش کردند، نگران نباشید. به برکت شما جوانان در نمازها و مساجد حضور دارند.

رفوزگی شیطان این است که مبدا سکولار در عالم است/ سکولارها اقتصاد را به هم ریختندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت‌‌الاسلام کاظم صدیقی صبح امروز در دومین کنگره سراسری جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت:  خداوند اساس خلقت بشر را محل آزمون و ابتلا قرار داده است، چون رویش دین تحمل سختی‌‌‌ها را نیاز دارد. حضرت ابراهیم (ع) در قربانی کردن پسر خود و در شکستن بت‌ها در این سختی‌‌ها مدال گرفت. 

وی با تاکید بر اینکه استغنا از غیر خدا و سرافرازی و سر خم نکردن در برابر بت‌‌‌ها بسیار اهمیت دارد، اظهار داشت: در گذشته بت‌‌های بی‌‌جان وجود داشتند و امروز استکبار، غرب، ما نمی‌‌‌توانیم، و این صحبت‌هایی که بدون برجام آب هم نمی‌‌توانیم داشته باشیم، وجود دارد. رمز اعتلای هر فردی این بوده که در میدان‌‌‌‌‌های بلا سربلند بیرون آمدند و فشارهای گوناگون درونی و بیرونی آنها را متوقف نکرد. 

مشاور رئیس قوه قضائیه ادامه داد: راهی که امام آغاز کرد و مقام معظم رهبری آن را ادامه داد، مسیری است که انبیا ادامه می‌‌‌دادند. امام حاضر ما بعد از امام راحل، پرچم‌‌‌دار این مسیر است. صبر و استقامت و شهادت‌‌طلبی‌‌ها و تحمل زخم زبان‌‌ها همه اینها ارزشش به اعتبار ارزش هدف است.

صدیقی با بیان اینکه خداوند جانبازان ما را در رتبه‌‌ای قرار داده و عنایت و رحمت خدا چتر بالای سر آنهاست، تصریح کرد: شما الگوی جامعه هستید. هدف خلقت تجلی ولایت حق است و رفوزگی شیطان این است که مبدا سکولار در عالم است. شیطان زیر بار خلقت خدا نرفت. هدف نهایی بالا رفتن پرچم ولایت بود و شیطان در این جهت رفوزه شد. 

وی به خدمات جانبازان در انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: این چهار دهه به برکت استقامت شما است. این خط حق و باطل که سکولار و موحد است و اینکه حکومت طاغوت و حکومت الهی مقابل هم قرار گرفتند. این جبهه بعد از حلقت حضرت آدم پیش آمده و شما ملائکی بودید که پرچم ولایت را به دست نایب امام زمان دادید و تشکیل حکومت اسلامی حتی در میان انبیا نادر است که از جمله آنها حضرت سلیمان و حضرت داوود و حضرت محمد (ص) هستند.

امام جمعه موقت تهران افزود: از اینکه سکولارهای ما اقتصاد را به هم ریختند و بخشی از مردم و جوان‌‌‌های ما ریزش کردند، نگران نباشید. به برکت شما جوانان در نمازها و مساجد حضور دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: