کد خبر: ۷۸۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
تعداد بازدید: ۲۳۶
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مشکلات یک شبه حل نمی‌شود و همه سرمایه‌های کشور باید با کمک یکدیگر مسائل را برطرف کنند.
محمدرضا نجفی: راهگشای مشکلات کشور «وفاق» است/ با خودخواهی و انحصارطلبی راه به جایی نخواهیم برد

به گزارش خبرداغ، محمدرضا نجفی در گفت‌وگو با  ایلنا، درباره راه حل حفظ انسجام و اتحاد در شرایط کنونی کشور گفت: ما در کشور مسئله‌ای نداریم که قابل حل و مدیریت شدن نباشد، مسائل و مشکلات کشور رفع خواهند شد به شرط آن‌که برای برطرف کردن همه سرمایه‌ها در کنار هم قرار گیرند.

وی ادامه داد: منظورم از سرمایه‌ها فقط مادی نیست، بلکه اجتماعی، انسانی و نمادین است که اگر این‌ها کنار هم قرار گیرند و بسیج شوند ما مشکل غیرقابل حلی نخواهیم داشت.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه مشکلات یک شبه حل نخواهند شد، عنوان کرد: مسائل و مشکلات در بستر زمان قابل حل هستند و اعتقاد دارم راهگشا و حلال مسئله این است که وفاق صورت گیرد.

وی درباره ساز و کار ایجاد وفاق در جامعه گفت: ملزومات و پیش نیازهایی برای این کار وجود دارد اما دستوری نیست؛ وفاق اجباری و الزامی نیست باید به لوازمش پایبند بود.

نجفی تاکید کرد: از لوازم ایجاد وفاق گفت‌وگو کردن و پذیرش تفاوت‌ها و اختلافات است؛ باید در عین اختلاف و تفاوت پذیرش قواعد، یک کار جمعی صورت گیرد، باید یاد بگیریم که همه باهم کار کنیم. 

وی ادامه داد: تصور می‌کنم در چنین شرایطی با تغییر مسیر حرکت کشور مسائل حل می‌شود. از دل چنین راهکارها و روش‌هایی حل مسئله بیرون می‌آید انرژی و توان اجرایی و راه حل مسئله هم ایجاد می‌شود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر بنا باشد کما فی سابق همان راهی که می‌رفتیم برویم با تخطئه، عدم پذیرش بحث‌های گوناگون، خودخواهی و انحصارطلبی راه به جایی نخواهیم برد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: