کد خبر: ۷۸۷۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
تعداد بازدید: ۲۸۵
دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی تاکید کرد: ساختاری که امام ایجاد کردند نشان داد که مغز سکولار ملی‌‌‌‌‌گرایی نمی‌‌‌‌تواند این کشور را پیش ببرد. امام در برابر جریانات متعدد مانع شدند. کار امام قابل قیاس با کاری که مرحوم میرزای شیرازی، آیت‌‌‌الله کاشانی و شهید مدرس کردند، نیست.
مجتی شاکری: مغز سکولار ملی‌‌‌‌‌گرایی نمی‌‌‌‌تواند این کشور را پیش ببرد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، دومین کنگره سراسری جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور حجت‌‌الاسلام کاظم صدیقی، محمدنبی حبیبی، مجتبی شاکری، مهدی چمران و تعدادی از اعضای این جمعیت و فعالان سیاسی اصولگرا برگزار شد.

مجتبی شاکری، دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در ابتدای این مراسم در توضیحاتی درباره این تشکل گفت: تجربیات طولانی استقرار اسلام ثابت کرد نمی‌‌توان فقط یک دیندار بود و به روابط اجتماعی و بین‌‌المللی کاری نداشت.

وی ادامه داد: فاصله مشروطیت تا فعالیت‌‌‌‌‌های بعدی نتوانست به تغییر نظام و تاسیس نظام اسلامی منجر شود. حتی ۱۵ خرداد همه نیروها پای کار نیامدند و باعث شد، امام تبعید شود.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه ما در انقلاب اسلامی تاسیس یک نظام را داریم، اظهار داشت: ساختاری که امام ایجاد کردند نشان داد که مغز سکولار ملی‌‌‌‌‌گرایی نمی‌‌‌‌تواند این کشور را پیش ببرد. امام در برابر جریانات متعدد مانع شدند. کار امام قابل قیاس با کاری که مرحوم میرزای شیرازی، آیت‌‌‌الله کاشانی و شهید مدرس کردند، نیست.

شاکری به صحبت‌‌های ترامپ درباره قدرت و نفوذ ایران اشاره و تصریح کرد: آنها می‌‌‌‌گویند ما هفت هزار میلیارد دلار هزینه کردیم تا بتوانیم جلوی نفوذ ایران را بگیریم. 

وی افزود: ما در جمعیت جانبازان از فهم دقیقی که از زمان بعثت تا به امروز به ما رسیده را باید به پیش ببریم، ویژگی که در این تشکل وجود دارد این است که جانبازان تا ته خط تجربه مرگ و حیات را رفته‌‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: