کد خبر: ۷۸۷۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
تعداد بازدید: ۲۴۸
تیم فوتبال پرسپولیس اول آبان‌ماه باید مهم‌ترین بازی خود را انجام دهد و شاگردان برانکو به مصاف السد‌قطر خواهند رفت که این بازی تکلیف یکی از تیم‌های صعودکننده به فینال لیگ قهرمانان آسیا را مشخص خواهد کرد.
عالیشاه: نمی‌خواهم پرسپولیس را تنها بگذارم/ درحال حاضر شرایط بهتری نسبت به هفته گذشته دارم
به گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان: تیم فوتبال پرسپولیس اول آبان‌ماه باید مهم‌ترین بازی خود را انجام دهد و شاگردان برانکو به مصاف السد‌قطر خواهند رفت که این بازی تکلیف یکی از تیم‌های صعودکننده به فینال لیگ قهرمانان آسیا را مشخص خواهد کرد.

شاگردان برانکو درصورت رسیدن به فینال آسیا کار بزرگی خواهند کرد از آن جهت که این تیم با پنجره بسته در نقل‌و‌انتقالات و چند بازیکن مصدوم به این مهم دست پیدا می‌کند و این درحالی است که رقبای پرسپولیس همگی تیم‌هایی بودند که تا دندان مسلح به این مسابقات آمدند.

پرسپولیس اما مصدومانی مثل حسین ماهینی و امید عالیشاه را در اردوی خود دارد که البته ماهینی قطعا به این بازی نخواهد رسید ولی روند درمانی عالیشاه به‌گونه‌ای است که این شانس را دارد سرخ‌پوشان را در این بازی حساس همراهی کند و این درحالی است که برانکو و سید‌جلال حسینی تلویحا از غیبت قطعی او خبر داده‌اند. گفت‌وگو با امید عالیشاه درخصوص آخرین وضعیتش را در ادامه می‌خوانید.

چند روزی است که تمریناتت را با تیم آغاز کردی. از آخرین وضعیتت بگو.

خوشبختانه در یکی دو روز اخیر توانستم تمرینات بدنی را با تیم آغاز کنم و از روز چهارشنبه هم در زمین نرم‌‌دوی می‌کنم. درحال حاضر شرایط بهتری نسبت به هفته گذشته دارم اما باید با نظر پزشکان تیم خودم را آماده کنم تا در بهترین شرایط قرار بگیرم.

ابهامات زیادی درباره حضورت در بازی با السد مطرح شده است. بالاخره به بازی می‌رسی یا نه؟

درحال حاضر چیزی مشخص نیست و همان‌طور که گفتم وضعیتم به‌گونه‌ای است که این روزها نرم‌دوی را آغاز کرده‌ام و نمی‌توانم از الان بگویم به بازی می‌رسم یا نه اما همه تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم به تیم در این شرایط حساس کمک کنم و خودم خیلی دوست دارم به این بازی برسم ولی باید ببینم وضعیت چطور می‌شود. قطعا نمی‌توانم بگویم به بازی خواهم رسید و باید ببینم روند درمانی‌ام چطور طی می‌شود.

مصدومیت سابق به سراغت آمده است؟

نه خوشبختانه مصدومیت قبلی من نیست اما از ناحیه رباط داخلی و acl دچار کشیدگی شده‌ام البته خدا‌ ‌ را شکر خیلی شرایط بدی نیست و شانس آوردم مصدومیت بدتری نصیبم نشد. به هرحال در بازی از این اتفاقات رخ می‌دهد و در آن صحنه خودم هم نفهمیدم دقیقا چه اتفاقی افتاد که مصدوم شدم.

خیلی‌ها فکر می‌کردند مصدومیت تو ساختگی است و برای وقت‌کشی خودت را به مصدومیت زدی!

نه، این‌طور نیست واقعا در آن شرایط درد داشتم و نمی‌توانستم بازی کنم. چند روزی با نظر پزشکان استراحت کردم و بعد از اینکه از پایم MRI گرفتم، خوشبختانه مشخص شد مصدومیتم حاد نیست اما الان نمی‌توانم بگویم دقیقا چه زمانی به وضعیت ایده‌آل می‌رسم. همه‌چیز به روزهای آینده بستگی دارد و فکر می‌کنم تا روز شنبه یا نهایتا یکشنبه این مساله مشخص شود.

فکر می‌کنی پرسپولیس فینالیست آسیا می‌شود؟

همه ما دوست داریم که این اتفاق رخ دهد اما کار ساده‌ای نیست و حریف بسیار قدرتمندی داریم. درست است که ما در قطر السد را با یک گل شکست دادیم اما از حالا نمی‌توان گفت که فینالیست شده‌ایم چون بازی برگشت به مراتب سخت‌تر از بازی رفت است. تیم السد چیزی برای از دست دادن ندارد و برای جبران نتیجه دیدار رفت به مصاف ما می‌آید. امیدوارم هواداران ورزشگاه آزادی را پرکنند تا با کمک آنها یک روز باشکوه را برای فوتبال ایران رقم بزنیم و به فینال آسیا برسیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: