کد خبر: ۷۸۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۳۴۲
عباس عبدی در باره موافقت بخشی از اصولگرایان با FATF و CFT به روزنامه شرق گفت:بخشی از اصولگرایان که در مسئولیت‌های اجرائی هستند و نیم‌نگاهی هم به آینده خود دارند، متوجه هستند که اگر قرار باشد در این کشور به جایی برسند، باید این کشور باقی بماند.
عبدی: بیشتر روحانيون سنتي در قضییه  FATF و CFT فريب تندرو را خوردند
به گزارش خبرداغ، عباس عبدی در باره موافقت بخشی از اصولگرایان با FATF و CFT به روزنامه شرق گفت:بخشی از اصولگرایان که در مسئولیت‌های اجرائی هستند و نیم‌نگاهی هم به آینده خود دارند، متوجه هستند که اگر قرار باشد در این کشور به جایی برسند، باید این کشور باقی بماند.

وی افزود: اينکه تعدادي از روحانيون سنتي در مخالفت با ‌FATF وارد شدند، بيشتر آنان دچار اشتباه شدند و فريب بخش‌هاي تندرو را خوردند.

وی افزود:معتقدم در ماجرای تصویب این قانون اصلاح‌طلبان دليل نداشت که خودشان ميدان‌دار شوند. چه بسا ميدان‌دارشدن آنها مي‌توانست موجب تشديد مخالفت‌ها با اين لايحه در طرف مقابل شود. يکي از علل اينکه مخالفت‌ها بعد از تصويب به ‌شدت گذشته نبود، شايد اين بود که جرياني از اصولگرایان هم از لايحه حمايت مي‌کند.

بنابراين در اين قضيه خاص فکر نمي‌کنم رفتار اشتباهي را مرتکب شدند؛ اما در قضاياي ديگر که به موضوعات اساسي جامعه و کشور بازمي‌گردد، هنوز نمي‌بينم که اصلاح‌طلبان نقش‌آفريني جدي‌ای را که شايسته است، ايفا کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: