کد خبر: ۷۸۷۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳
تعداد بازدید: ۲۹۷
تیم میکس ریکرو ایران در فینال رقابت های تیراندازی باکمان با شکست ژاپن به عنوان قهرمانی دست یافت.
قهرمانی تیم میکس ریکرو در جاکارتا
به گزارش خبرداغ، تیم میکس ریکرو ایران با ترکیب غلامرضا رحیمی و زهرا نعمتی در فینال رقابت های تیراندازی باکمان مقابل تیم ژاپن قرار گرفت و با نتیجه ۶ بر صفر پیروز شد و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در مرحله رده بندی نیز تیم چین در تیر طلایی با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل کره جنوبی به پیروزی رسید و عنوان سوم را به دست آورد.

دوچرخه سواری ماده تیم اسپرینت/ رقابت ایران و اندونزی برای رسیدن به مدال برنز

مرحله مقدماتی مسابقات دوچرخه سواری ماده تیم اسپرینت با ایستادن تیم ایران در جایگاه چهارم به پایان رسید.

در مرحله مقدماتی مسابقات دوچرخه سواری ماده تیم اسپرینت، تیم ایران متشکل از مهدی محمدی، صابر رحیم پور و بهرام سلیمانی با ثبت رکورد ٥٧ ثانیه و ٢٥٠ هزارم ثانیه در میان چهارم تیم عنوان چهارم را به خود اختصاص داد.

در این رقابت ها چین اول شد و تیم های مالزی و اندونزی در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

بدین ترتیب در مرحله رده بندی و برای رسیدن به مدال برنز ایران به مصاف اندونزی می رود و در فینال تیم های چین و مالزی با هم دیدار می کنند.

مرحله نهایی مسابقات از ساعت ١٥ آغاز می شود.

برتری تیمی جودوی ایران برابر قزاقستان در جودو نابینایان

مسابقات تیمی جودو نابینایان و کم بینایان سومین دوره بازی های آسیایی 2018 جاکارتا از صبح امروز در سالن جودو این شهر آغاز شده است.

تیم ملی کشورمان با ترکیب رضا غلامی در وزن منهای ۶۶، علی عباس نژاد در منهای ۷۳، امید جعفری در منهای ۸۱، وحید نوری منهای ۱۰۰ و محمدرضا خیرالله زاده +۱۰۰ برابر تیم قزاقستان قرار گرفته است.

در نخستین دیدار تیمی این مسابقه رضا غلامی جودو کار کم بینای وزن منهای ۶۶ ایران برابر حریف قزاق خود با امتیاز ایپون تن به شکست داد. در وزن دوم رقابت های تیمی علی عباس نژاد در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم در کمتر از ۳۰ ثانیه حریف قزاق را ضربه فنی کرد و نخستین برد برای کشورمان به ارمغان آورد.

در وزن سوم و در حالی که رقابت تیمی با نتیجه یک بر یک در جریان بود سید امید جعفری نماینده وزن منهای ۸۱ با نتیجه یک بر صفر برابر حریف خود به پیروزی رسید.

در ورن چهارم و در حالی تیم ایران ۲ بر یک از رقیب جلو بود وحید نوری دارنده مدال طلای انفرادی این دوره از مسابقات به میدان رفت و به راحتی از سد حریف خود گذشت. در این دیدار و در رقابت +۱۰۰ کیلوگرم حریف قزاق از رقابت پایانی برابر محمدرضا خیرالله زاده انصراف داد.

به این ترتیب تیم جودوی نابینایان کشورمان در نخستین دیدار خود برابر قزاقستان با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسید.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: