کد خبر: ۷۸۷۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹
تعداد بازدید: ۳۷۷
سازمان خصوصی‌سازی ­­اعلام کرد: این سازمان هیچ برنامه‌ای برای ثبت نام جدید سهام عدالت ندارد و مردم مراقب افراد سودجو باشند.
هشدار سازمان خصوصی سازی نسبت به ثبت نام جدید سهام عدالت از طرف افراد سودجوبه گزارش خبرداغ ، پیرو انتشار خبرهایی در فضای مجازی با این عنوان که "خبر فوری: کسانی که سهام عدالت ثبت نام نکرده اند یا به دلایلی سهام خود را دریافت نکرده اند جهت دریافت کد سهام و ثبت نام به لینک سهام مراجعه کنند"، سازمان خصوصی سازی ضمن رد این شایعات اعلام کرد: این سازمان هیچگونه برنامه و مجوز قانونی برای ثبت نام جدید از افراد برای دریافت سهام عدالت ندارد و مخاطبان باید مراقب سوءاستفاده افراد سودجو در این رابطه باشند.
بر این اساس مشمولان سهام عدالت و سایر افراد باید ضمن توجه به هشدارها برای آگاهی از خبرهای مربوط به سهام عدالت، صرفا به مصاحبه رئیس کل ­سازمان خصوصی‌سازی و مدیران ارشد این سازمان یا به سامانه رسمی این سهام به نشانی www.samanese.ir توجه و مراجعه کنند.

مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: