کد خبر: ۷۸۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۲۹۷
مجتبی ذوالنوری، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی اخیراً در توییتی مدعی شده است «هلند و دانمارک و برخی کشور‌های دیگر در روستای مبارک‌آباد قم که بیشتر ساکنانش اتباع افغانستانی هستند، مرکز فرهنگی افتتاح کرده‌اند و با پوشش کار روی مسائل فرهنگی اتباع، شروع به فعالیت کرده‌اند.» رضا سیار، فرماندار قم درباره اظهارات نماینده قم می‌گوید: تا جایی که بنده اطلاع دارم این گروه از سوی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد برای رسیدگی به موضوع اتباع به اینجا مأمور شده‌اند.
ذوالنور: هلند و دانمارک در روستای مبارک‌آباد قم مرکز فرهنگی افتتاح کرده‌اند؛ این اقدام مشکوک است / واکنش فرماندار: اینها از طرف کمیساریای عالی سازمان ملل اتباع فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرداغ ، فرماندار قم در واکنش به اظهارات اخیر مجتبی ذوالنوری، نماینده قم درباره فعالیت مراکز فرهنگی خارجی در روستای مبارک آباد قم می‌گوید: تا جایی که اطلاع دارم، اینها از طرف کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در اینجا فعالیت می‌کنند.

مجتبی ذوالنوری، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی اخیراً در توییتی مدعی شده است «هلند و دانمارک و برخی کشور‌های دیگر در روستای مبارک‌آباد قم که بیشتر ساکنانش اتباع افغانستانی هستند، مرکز فرهنگی افتتاح کرده‌اند و با پوشش کار روی مسائل فرهنگی اتباع، شروع به فعالیت کرده‌اند.»

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این اقدام را «مشکوک و غیرمعمول» عنوان کرده است.

حالا رضا سیار، فرماندار قم درباره اظهارات نماینده قم می‌گوید: تا جایی که بنده اطلاع دارم این گروه از سوی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد برای رسیدگی به موضوع اتباع به اینجا مأمور شده‌اند.

وی درباره اینکه آیا فعالیت این نهادها قانونی است یا نه، می‌گوید: بله! فعالیت آن در ایران قانونی است و شکی در این باره وجود ندارد.


ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
0
0
اصلأ هم قانونی نیست همه توطئه دشمنان هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
0
0
من ازمسئولین محترمی که واقعاً دلسوزانه برای ایران و ایرانی کارمی کنن خواهش می کنم جدی پیگیری کنند نگذارند هربیگانه ای هرجای ایران هرکاری انجام بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
0
0
این آقایی که میگه کسانی که درمبارک آبادقم خانه ی فرهنگ ایجاد کردن فعالیت قانونی بین الملل دارن خودش هم دشمن ایران است چون حرف اول در سازمان ملل را دشمنان ایران می زنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
0
0
فرماندار قم خواب است یعنی دشمن به هر روشی خوابش کرده...باید مجلس حرف نماینده قم وحرف سایر مردم را گوش دهند و پیگیر شوند خواهش میکنم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: