کد خبر: ۷۸۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۳۰۶
رییس پایگاه هفتم پلیس آگاهی از دستگیری عاملان سرقت بیش از ۳ کیلوگرم طلا از مغازه طلافروشی در منطقه بازار تهران خبر داد.
دستگیری سارقان طلافروشی در بازار تهران
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: چندی پیش و در پی وصول پرونده‌ای از کلانتری ۱۱۳ بازار با موضوع "سرقت مغازه طلافروشی" ، شاکی پرونده در پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ حاضر شد و عنوان کرد که بیش از ۳ کیلوگرم طلاجات از مغازه وی سرقت شده است.

با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته مغازه طلافروشی مشخص شد که یکی از شاگردان مغازه طلافروشی بنام محسن ۲۶ ساله در چندین مرحله اقدام به سرقت طلاجات از داخل مغازه کرده و در حال حاضر نیز از ایران خارج و به کشور یونان متواری شده است.

با وجود متواری شدن متهم اصلی پرونده ، کارآگاهان پایگاه هفتم با انجام تحقیقات پلیسی اطلاع پیدا کردند که محسن پس از انجام سرقت، زمان کافی برای فروش تمامی طلاجات مسروقه را نداشته و به همین علت دو تن از دوستان خود را در ازای شراکت در پول حاصل از فروش طلاجات مسروقه ، مسئول فروش طلاجات مسروقه کرده و در ادامه این دو نفر بنام‌های اکبر و نعمت شناسایی ، دستگیر و در تحقیقات پلیسی عنوان کردند که طلاجات مسروقه را به دو خریدار اموال مسروقه فروختند که این دو نفر نیز طی دو عملیات جداگانه در محدوده بازار شناسایی ، دستگیر و به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آکاهی تهران بزرگ، سرهنگ حمداله علیزاده در این‌باره گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده و با کشف قسمت قابل توجهی از طلاجات مسروقه ، کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع پیدا کردند که متهم اصلی پرونده به تازگی و به صورت غیرقانونی به ایران مراجعت کرده و در حال حاضر در شهرستان خوی از توابع شهرستان ارومیه حضور دارد ؛

بلافاصله نیابت قضایی اخذ از دستگاه محترم قضایی اخذ ، کارآگاهان پایگاه هفتم به شهرستان ارومیه اعزام و در تاریخ ۱۱ مهرماه موفق به دستگیری متهم اصلی پرونده شدند . در حال حاضر نیز متهم اصلی پرونده در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داشته و تحقیقات از وی برای تکمیل پرونده در دستور کار قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: