کد خبر: ۷۸۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶
تعداد بازدید: ۲۱۷
معاون پارلمان آلمان با انتقاد از ناپدید شدن روزنامه‌نگار منتقد سعودی، ریاض را مسئول سرنوشت وی اعلام کرد.
آلمان: ریاض مسئول سرنوشت خاشقچی استبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس: معاون رئیس پارلمان آلمان امروز چهارشنبه گفت که اینکه به عربستان سعودی اجازه داده شود که منتقدان خود را در خارج از کشور تحت تعقیب قرار دهد، قابل پذیرش نیست.

وی همچنین گفت که دولت کشورش از ناپدید شدن «جمال خاشقچی» روزنامه‌نگار سعودی منتقد این کشور، نگران است و از ریاض می‌خواهد که درباره جزئیات این واقعه اطلاع رسانی کند. این مقام آلمانی همچنین گفت که ریاض مسئول سرنوشت خاشقی است.

«جمال حمزه خاشقچی»، از چهره‌های رسانه‌ای منتقد رژیم سعودی از روز سه‌شنبه دهم مهرماه (دوم اکتبر) که برای امور ازدواج خود به کنسولگری عربستان در استانبول ترکیه مراجعه کرده ناپدید شده است. سه شب بعد، شنبه‌شب (ششم اکتبر)،‌ خبرگزاری رویترز به نقل از دو مسئول ترکیه‌ای مدعی شد وی احتمالا کشته شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: