کد خبر: ۷۸۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶
تعداد بازدید: ۳۶۰
سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: در چند روز اخیر ۲۳ نفر به جرم ایجاد اخلال در روند بازار استان دستگیر شدند و چند واحد صنفی نیز مهر و موم شد. قاچاق سوخت در استان ما مصداق ندارد. به نسبتی که قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان وجود دارد، در استان ما قاچاق صورت نمی‌گیرد.
دستگیری ۲۳ نفر به جرم ایجاد اخلال در بازار ارز خراسان رضوی

سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: در چند روز اخیر ۲۳ نفر به جرم ایجاد اخلال در روند بازار استان دستگیر شدند و چند واحد صنفی نیز مهر و موم شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، ابراهیم قربان‌زاده در نشست خبری رییس اتاق اصناف با اصحاب رسانه در هتل پردیسان مشهد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های اجتماعی امنیت بوده و تامین امنیت و حفظ آن قطعا بر عهده نیروی انتظامی است.

وی افزود: امنیت یک محصول اجتماعی است که با حضور یکایک شهروندان حاصل می‌شود. اصناف نمایندگان محبوب مردم به صورت مستقیم هستند.

سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: یکی از ماموریت‌های ناجا که سبب شده، تعامل سازنده و ارتباط نزدیکی بین پلیس و اصناف ایجاد شود، نظارت بر اماکن عمومی است. نظارت به شیوه‌های مختلف یکی از وظایف مهم پلیس بوده که ارتباطی نزدیک با اصناف و اتحادیه‌ها برقرار کرده است.

قربان‌زاده بیان کرد: امروز با مشارکت هم شاهد امنیت پایدار در سطح جامعه هستیم. مرزبانان ما به دلیل داشتن مرز مشترک با کشور‌های همسایه، دو سویه مرزبانی می‌کنند. اتحاد کشور‌های آمریکا، اسرائیل و عربستان برای برجسته کردن برخی از کمبود‌ها و اختلاف جزئی به ناکارآمدی و ناتوانی نظام آن‌ها دامن می‌‎زند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با دوراندیشی که در مردم ما وجود دارد، امروز شاهد آن هستیم که هیچ گونه پاسخی به فراخوان‌های صورت گرفته، داده نشده است. امسال علیرغم وجود این فراخوان‌ها و گستردگی حوزه استحفاظی در استان، ما شاهد امنیت پایدار هستیم. امنیت امروز حاصل خون شهدا است که مستقیم در استان برای دفاع از امینت و مرز‌ها جان خود را از دست دادند.

سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی عنوان کرد: قاچاق سوخت در استان ما مصداق ندارد. به نسبتی که قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان وجود دارد، در استان ما قاچاق صورت نمی‌گیرد.

قربان‌‍زاده تصریح کرد: در چند روز اخیر ۲۳ نفر به جرم ایجاد اخلال در روند بازار استان دستگیر شدند و چند واحد صنفی نیز مهر و موم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: