کد خبر: ۷۸۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶
تعداد بازدید: ۱۲۵۰
هتل برج العرب کاپوچینو با طلای 24 عیار سرو می کند. این کاپیچونو با نشان مخصوص و با تشریفاتی ویژه به مشتریان ارائه می شود.

هتل برج العرب کاپوچینو با طلای 24 عیار سرو می کند. این کاپیچونو با نشان مخصوص و با تشریفاتی ویژه به مشتریان ارائه می شود.

به گزارش  خبرداغ به نقل از  انتخاب به نظر می رسد تبلیغات منظم برج العرب در شبکه های اجتماعی و به ویژه در اینستاگرام جواب داده و مشتریانی از سراسر جهان و به ویژه کشورهای حاشیه خلیج فارس روانه برج العرب می شوند.

فروش کاپوچینو با روکش طلای 24 عیار در هتل برج العرب

اما یکی از جذابیت های هتل برج العرب این است که کاپوچینو را با روکشی از طلا به مشتریان ارائه می دهد. برای نوشیدن این کاپوچینو یک فنجان آنتیک و بی نظیر با روکشی از طلای 24 عیار که با اسپرسو مخلوط شده است دریافت می کنید. روی این فنجان را فومی با لکه های طلایی ایتالیایی با یک مارمولک شکلاتی پوشانده است.

اگر چه این کاپوچینو به خوبی با قهوه درجه یک آمیخته شده است، اما جالب است که قیمت آن چندان تند نیست و با رقم 26 دلار خود مشتریان ویژه ای را جذب کرده است، به ویژه وقتی قیمت این کاپوچینو را با سایر غذاهایی که روکش طلا دارند مقایسه می کنیم.

این قهوه بی نظیر معمولا عصرها روی یک سینی چرمی زیبا که با طلا پوشیده شده ارائه می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: