کد خبر: ۷۸۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۶۵۵
وینفرد شفر می‌گوید با آن‌هایی که می‌خواهند در ترکیب استقلال دست ببرند، می‌جنگد.
ادعای جنجالی بازیکن استقلال؛ شفر گفت بازی می‌کنی ولی روی نیمکت بودم/ پسرش ترکیب را تغییر می دهد!
به گزارش خبرداغ ، یکی از بازیکنان استقلال گفت: این اتفاق حداقل دو بار برای خودم و چند بار هم برای همبازیانم رخ داد. یک شب شفر در اردو به اتاقم آمد و گفت: برای بازی فردا آماده باش، فیکس هستی و حتی بخشی از وظایف من را شرح داد، اما در جلسه فنی وقتی ترکیب اعلام شد، در ترکیب نبودم.

 

وی در ادامه افزود: بعد از بازی با یکی از همبازیانم درد دل کردم که او گفت: اتفاقاً شفر با من هم حرف زده بود. دفعه بعد هم شفر من را صدا زد و گفت: فلان بازیکن حریف را باید این شکلی از بازی خارج کنی، ولی باز در ترکیب اصلی نبودم. نمی‌دانم چه کسی نظر شفر را برمی‌گرداند، ولی یکی از همبازیانم می‌گفت: پسرش روز بازی ترکیب را تغییر می‌دهد. یک بار هم به بیژن طاهری گلایه کردم و گفتم چرا نظر شفر روز بازی درباره من عوض می‌شود که گفت: اصلاً در جریان نیستم.

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: