کد خبر: ۷۸۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۳۶۵
هافبک عراقی پرسپولیس در بازگشت از اردوی کشورش با مدیران باشگاه درباره تمدید قرارداد به گفتگو خواهد پرداخت.
پرونده تمدید قرارداد هافبک پرسپولیس روی میز گرشاسبیبه گزارش خبرداغ ، بشار رسن را می‌توان یکی از بهترین خارجی‌های تاریخ باشگاه قلمداد کرد؛ بازیکنی که در عین حال که از کیفیت فنی مناسبی برخوردار است از شرایط سنی فوق العاده‌ای نیز بهره می‌برد. رسن که در سال 2017 به باشگاه پرسپولیس پیوسته بود، طی روزهای ابتدایی حضورش با توجه به اینکه به تازگی از لیگ عراق بازگشته بود و فرصتی برای ریکاوری نداشت مدتی طول کشید تا در ترکیب اصلی و در تقابل با رقیبی مثل محسن مسلمان برای خود جایگاه ثابتی به دست بیاورد. با این حال همان نمایش ابتدایی‌اش در مرحله یک چهارم و در جدال مقابل الاهلی عربستان نگاه‌ها را به خود جلب کرد.


بشار رسن اما در ادامه با حضور در اردوی تیم ملی و دوری از تمرینات پرسپولیس از ترکیب این تیم توسط برانکو خارج شد تا روزهای پایانی فصل را با کمترین حضور در ترکیب پشت سر بگذارد. هافبک عراقی اما در این فصل به ستاره خط میانی تیم تبدیل شده است و تمامی حرکات تهاجمی تیم را عهده‌دار شده است. با این حال موضوع حساس برای هواداران پرسپولیس پایان یافتن قرارداد او در پایان فصل پیش رو است. خصوصا اینکه نمایش موفق این بازیکن باعث شده تا باشگاه‌های حوزه خلیج فارس نیز نسبت به جذب او علاقمند باشند.


در شرایطی که طی ماه‌های اخیر باشگاه به دلیل مشکلات ارزی مذاکره‌ای با این بازیکن برای تمدید قرارداد نداشته‌، اما اکنون گفته می‌شود با توجه به اعلام نیاز برانکو و همچنین برطرف شدن برخی موانع برای تامین مطالبات بازیکنان خارجی، پرونده تمدید قرارداد این بازیکن به جریان افتاده است و در بازگشت بشار رسن به تهران او با مدیران تیم برای ادامه حضور به مذاکره خواهد پرداخت.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: