کد خبر: ۷۸۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۲۲۴
رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز:
علی مویدی خرم آبادی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه میزان و چگونگی قاچاق سوخت در ماه های گذشته چقدر بوده است؟ گفت که عامل اصلی قاچاق سوخت تفاوت قیمت داخلی و خارجی آن است و قطعا قاچاق سوخت جرم سازمان یافته است و بیشتر آنها تشکیلاتی هستند و چه بسا با برخی دستگاه‌های دولتی هم پیوند خورده باشد.
قاچاق یک میلیارد لیتر سوخت در سه ماهه اخیر/ تفاوت قیمت عامل قاچاق

رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد که عامل اصلی قاچاق سوخت تفاوت قیمت داخل و خارج آن بوده است و طی سه ماهه اخیر به یک میلیارد لیتر رسیده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، علی مویدی خرم آبادی در نشست خبری امروز در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه میزان و چگونگی قاچاق سوخت در ماه های گذشته چقدر بوده است؟ اظهار کرد که عامل اصلی قاچاق سوخت تفاوت قیمت داخلی و خارجی آن است و قطعا قاچاق سوخت جرم سازمان یافته است و بیشتر آنها تشکیلاتی هستند و چه بسا با برخی دستگاه‌های دولتی هم پیوند خورده باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: