کد خبر: ۷۸۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۲۶۵
مسئولان باشگاه ماشین سازی به دنبال بازگرداندن داریوش شجاعیان به این تیم هستند.
ماشین سازی بی خیال بازیکن استقلال نمی‌شود!به گزارش خبرداغ ، چک آخر باشگاه استقلال به گسترش فولاد سابق و ماشین سازی کنونی برای رضایتنامه داریوش شجاعیان هنوز پاس نشده و مدتی است مسئولان تیم تبریزی به فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت شکایت کرده اند.


در این خصوص مسئولان ماشین سازی اعتقاد دارند طبق توافقنامه سه جانبه ای که امضا شده اگر هر زمانی چک ها نقد نشود، بازیکن موظف است به تیم سابقش برگردد و بر این اساس آنها به دنبال بازگرداندن شجاعیان به تیم خود هستند.


پرونده شکایت ماشین سازی به کمیته تعیین وضعیت مفتوح است و هنوز حکمی در این باره صادر نشده. از این رو مدیران این باشگاه با پیگیری موضوع قصد دارند روند رسیدگی به پرونده را سریع تر کنند و هرچه زودتر حکم نهایی فدراسیون صادر شود. باید منتظر ماند و دید دلایل باشگاه ماشین سازی برای بازگرداندن شجاعیان به این تیم محکمه پسند هست یا نه.


گفتنی است؛ شجاعیان بعد از پارگی رباط صلیبی مدتی است تمرینات خود را با استقلال آغاز کرده و احتمالا از یکماه آینده آماده بازگشت به میادین فوتبال می شود.

 

ورش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: