کد خبر: ۷۸۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۲۲۸
​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، از وارد آمدن بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال خسارت به راه‌ها و ابنیه فنی استان به دنبال بارش‌های اخیر و جاری شدن سیلاب خبرداد و گفت: با توجه به حجم گسترده بارش‌ها و سیلاب اخیر و خسارات وارده به راه‌ها و ابنیه فنی استان، ۴۲ اکیپ راهداری با ۴۷۰ نفر راهدار و ۲۴۵ دستگاه انواع خودرو‌های سبک، سنگین و نیمه سنگین از همان ابتدای بارش‌ها به محور‌های مواصلاتی استان در غرب و شرق استان اعزام شدند.
خسارت ۷۰۰ میلیاردی سیل به راه‌های گیلانبه گزارش خبرداغ ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از وارد آمدن بیش از 700 میلیارد ریال خسارت به راه ها و ابنیه فنی استان به دنبال بارش های اخیر و جاری شدن سیلاب خبر داد.

نازک کار در گفت وگو با ایسنا، از وارد آمدن بیش از 700 میلیارد ریال خسارت به راه‌ها و ابنیه فنی استان به دنبال بارش های اخیر و جاری شدن سیلاب خبرداد و اظهارکرد: با توجه به حجم گسترده بارش ها و سیلاب اخیر و خسارات وارده به راهها و ابنیه فنی استان، 42 اکیپ راهداری با 470 نفر راهدار و 245 دستگاه انواع خودروهای سبک، سنگین و نیمه سنگین از همان ابتدای بارش ها به محورهای مواصلاتی استان در غرب و شرق استان اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان، با اشاره به این نکته که بیشترین خسارت به راه‌ها و ابنیه مربوط به شهرستان های املش، رودسر، رضوانشهر، صومعه سرا، لنگرود، فومن و شفت بوده است، افزود: با تلاش شبانه روزی و بی وقفه راهداران استان و اجرای عملیات راهداری اضطراری طی بارش های شدید اخیر و وقوع سیلاب نسبت به بازگشایی محورهای مسدود و نیز در مسیرهایی که دچار تخریب شدند در خصوص ایمن سازی مسیر تردد موقت اقدام گردید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به جز 3 محور(2 محور فرعی و یک محور روستایی) سایر محورهای استان باز می باشد، گفت: در حال حاضر از وجود مسیرهای دسترسی موقت جهت رفع مشکل تردد در محل 5 پل تخریب شده بهره گرفته شده تا پس از تخصیص اعتبارات لازم نسبت به بازسازی پل‌های تخریب شده اقدام گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: