کد خبر: ۷۸۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۳۲۴
معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با حضور در مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد از موزه هنرهای زیبا و برنامه‌های هفته ملی کودک در این مجموعه بازدید کرد.
بازید مونسان از برنامه های هفته ملی کودک در مجموعه سعدآباد
به‌گزارش خبرداغ  به‌نقل از روابط‌عمومی مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، سه‌شنبه 17 مهر همچنین در جریان بازسازی، مرمت و الحاق سه سالن اصلی به موزه هنرهای زیبا در شش ماهه اخیر قرار گرفت.

 در این بازدید همچنین توضیحاتی در خصوص امور فنی، سیستم الکتریکال، تهویه و چگونگی ترتیب بندی و نگهداری از آثار  آرشیوی در مخازن به معاون رئیس جمهوری ارائه شد. 

معاون رئیس جمهوری سپس با حضور در نمایشگاه عکس پرتره هنرمندان سینمای ایران، ضمن قدردانی از برگزاری این دست نمایشگاه های ارزنده و فاخر در مجموعه سعدآباد گفت: «بی تردید، حس خوب و نشاط آور، ثمره بازدید از این شکل نمایشگاه ها می باشد،زیرا هم هنر ارزشمند را می بینید و هم حالتان خوب می‌شود و حمایت از هنرمندان و خالقان آثار فاخر، انگیزه خدمت و حمایت از اصحاب هنر را دوچندان به ما یادآور می‌شود.»

مونسان ضمن تمجید از پیام ایرایی هنرمند عکاس کشور و مجری طرح با امضای دفتر یادبود نمایشگاه پرتره هنرمندان سینمای ایران، با یادداشت «ایرانی شاد باش» به بازدید از این موزه، خاتمه داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: