کد خبر: ۷۸۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
تعداد بازدید: ۲۶۸
راننده لندکروز که مأمور پلیس شیراز را مورد ضرب و شتم قرار داده بود اکنون به ۷ سال و نیم حبس و دو سال تبعید به زاهدان محکوم شد.روز گذشته حکم این راننده انشا شده، اما هنوز ابلاغ نشده است.
حکم راننده جنجالی لندکروز صادر شد/ ۷ سال و نیم حبس و دو سال تبعید به زاهدان

راننده جنجالی لندکروز که مأمور پلیس شیراز را مورد ضرب و شتم قرار داده بود اکنون به ۷ سال و نیم حبس و دو سال تبعید به زاهدان محکوم شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، چندی پیش کلیپی با موضوع ضرب و شتم مامور پلیس راهور شیراز در رسانه‌ها منتشر شد.

انتشار این کلیپ به قدری سر و صدا ایجاد کرد که سخنگوی ناجا با انتشار پیامی اعلام کرد که پلیس در صدد دستگیری افرادی است که به مامور پلیس راهور هتاکی کرده اند.

آنچه در این کلیپ به چشم می‌خورد آن بود که لندکروزی واژگون شده و راننده و یکی از همراهان وی افسر پلیس راهوری را که برای کمک رسانی آمده با ادعای اینکه در واژگونی خودرویشان نقش داشته مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

قضیه به اینجا ختم نمی‌شود و راننده هتاک وقتی مامور پلیس به بیمارستان منتقل می‌شود او را در آنجا دوباره مورد ضرب و شتم قرار داده و عنوان می‌کند که باعث خاکی شدن کفش ۳ میلیونی اش شده است.

انتشار این اخبار و تصاویر، پیگیری سریع پلیس را به دنبال داشت تا اینکه چند روز بعد راننده و همراه وی و کسی که با فیلمبرداری و انتشار آن در فضای مجازی نسبت به ملتهب ساختن فضا اقدام کرده بود شناسایی و دستگیر شدند.

آخرین پیگیری‌های فارس حاکی از آن است که روز گذشته حکم راننده خودروی لندکروز انشا شده، اما هنوز ابلاغ نشده است.

متن این حکم حاکی از آن است که ۷ سال و نیم حبس و دو سال تبعید به زاهدان برای این فرد در نظر گرفته شده است، البته این حکم قابل نظرخواهی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: