کد خبر: ۷۸۷۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
تعداد بازدید: ۲۳۰
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ گفت: بر اساس قانون فعلی فردی که در بازداشت موقت به سر می‌برد می‌تواند مدت بازداشتش برای رسیدگی طولانی باشد که این امر به ضرر افراد محسوب می شود.
پورمختار: طولانی شدن بازداشت موقت به ضرر متهم است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدعلی پورمختار ضمن موافقت با طرح اصلاح ماده ۲۴۲ قانون آیین دادرسی کیفری تصریح کرد: موضوع پیشنهاد شده در طرح مذکور سبب افزایش سرعت در رسیدگی به پرونده متهمان در دادسراها می‌شود.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس قانون فعلی فردی که در بازداشت موقت به سر می‌برد می‌تواند مدت بازداشتش برای رسیدگی طولانی باشد که این امر به ضرر افراد محسوب می شود.

وی ادامه داد: این مهم در حالی است که در برخی از اتهامات گفته می‌شود تعیین تکلیف متهم منوط به نظر دادگاه و رأی حداقلی است؛ به عنوان مثال حداقل رأی برای یک جرم دو سال در نظر گرفته می‌شود و متهم مذکور باید دو سال در بازداشت موقت به سر ببرد در حالی که پس از بررسی‌های انجام شده مشاهده می‌شود نیازی به چنین حکمی نبوده و فرد مجازاتش کمتر از مدت در نظر گرفته بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: