کد خبر: ۷۸۷۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
تعداد بازدید: ۳۱۳
بازیکن اسبق تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در مشکلات حاشیه‌ای که برای مسلمان پیش آمد هم باشگاه و هم خود بازیکن مقصر بودند.
اخلاق محسن مسلمان عوض نمی‌شودبه گزارش خبرداغ، فرشید طالبی درباره وضعیت تیم ذوب آهن در لیگ برتر گفت: آنچه مسلم است اینکه ذوب آهن در نتیجه‌گیری در این فصل تا اینجا خوب عمل نکرده و این را همه می‌دانند، اما سابقه نشان داده که ذوب آهن روز‌های بدتر از این را هم سپری کرده و به موفقیت رسیده است.

 

همین فصل گذشته ذوب آهن در نیم فصل دوم عالی نتیجه گرفت و یا قبل‌تر از آن هم ذوب آهن چنین شرایطی را تجربه کرده است. باشگاه ذوب آهن از یک سیستم مدیریتی خوب برخوردار است که امتیاز ویژه‌ای برای این تیم محسوب می‌شود. فصل گذشته همین سیستم مدیریت به باشگاه و تیم ذوب آهن خیلی کمک کرد.

 

بازیکن سابق ذوب آهن تصریح کرد: گاهی اوقات تغییر و تحول خیلی به تیم آسیب می‌زند و حتی ویران کننده می‌شود و حتی سیستم مدیریتی هم نمی‌تواند به آن کمک کند. منظورم فرد خاصی نیست بلکه واقعیت این است که وقتی بازیکنان و مربیان تغییر می‌کنند گاهی برای هماهنگ شدن بازیکن با تفکرات مربی به زمان نیاز هست مثل اتفاقی که اکنون در ذوب آهن رخ داده و گاهی هم مثل تیم پدیده این تغییرات خیلی خوب جواب می‌دهد. به هر حال باشگاه ذوب آهن از امتیاز سیستم مدیریتی مطلوب برخوردار است و امیدوارم بازیکنان خیلی زود با سیستم مورد نظر امید نمازی هماهنگ شوند.


طالبی در مورد حواشی رخ داده برای محسن مسلمان در ذوب آهن اظهار داشت: مسلمان در تیم ذوب آهن رشد کرده و پرروش یافت و قطعا مدیران باشگاه ذوب آهن بهتر از هر فرد دیگری ویژگی‌های فنی و اخلاقی محسن مسلمان را می‌شناسند. با نقاط ضعف و قوت او را بهتر از هر فرد دیگری آشنا هستند؛ بنابراین در اتفاقی که برای مسلمان در ذوب آهن رخ داد باید بگویم بدون تعارف هم باشگاه و هم مسلمان مقصر بودند. این نظر شخصی من است. مسلمان در پرسپولیس تبدیل به یک ستاره شد و بهترین پاسور فوتبال ایران است.

 

او که در فولاد خوب نبود توانست در پرسپولیس برانکو دوباره زنده شود. برانکو به خوبی از محسن بازی گرفت و او را تبدیل به یک ستاره کرد. مسلمان ۳ سال در پرسپولیس برانکو حضور داشت. دو سال خوب را طی کرد و سال سوم هم با وجود نیمکت نشینی حاشیه‌ساز نشد تا آن ماجرای آخر پیش آمد؛ بنابراین می‌خواهم بگویم مدیران باشگاه ذوب آهن به خوبی با شرایط و خلق و خوی مسلمان آشنا بودند.


وی تصریح کرد: اگر در مدیریت محسن مسلمان بهتر عمل می‌کردند این اتفاق‌ها رخ نمی‌داد. به طور مثال می‌گویم بازیکنی مثل زلاتان ابراهیممویچ از نظر فنی قابلیت‌های عالی دارد، ولی از نظر شخصیتی هم اخلاق به خصوص خود را دارد بنابراین باید بتوانید چنین بازیکنی را مدیریت کنید. اخلاق و خلق و خوی مسلمان هم عوض نمی‌شود من فکر می‌کنم در ماجرا‌هایی که برای مسلمان در ذوب آهن پیش آمد هر دو طرف مقصر بودند.

منبع: فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: