کد خبر: ۷۸۷۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
تعداد بازدید: ۲۵۵
تیم فوتبال پرسپولیس درصورت تساوی یا برد مقابل السد‌قطر این شانس را خواهد داشت تا برای اولین‌بار در فینال لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود.
کامیابی‌نیا: السد را در خانه خودش خنثی کردیم/ برانکو در‌هر بازی از ما می‌خواهد برای برد به زمین برویم
به گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان: تیم فوتبال پرسپولیس درصورت تساوی یا برد مقابل السد‌قطر این شانس را خواهد داشت تا برای اولین‌بار در فینال لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود. این درحالی است که شاگردان برانکو این روزها تمرینات خود را به صورت نصفه‌ونیمه در ‌تهران پیگیری می‌کنند چراکه چند بازیکن در ‌تیم‌های ملی و چند بازیکن هم مصدوم هستند اما این مساله چیزی از‌ انگیزه‌های بازیکنان پرسپولیس کم نمی‌کند.

پرسپولیسی‌ها باید اول آبان‌ماه به مصاف السد بروند و باید دید شاهکار سرخ‌پوشان که با نیمکت خالی این راه را طی کرده‌اند تکمیل خواهد شد یا نه. کمال کامیابی‌نیا، بازیکن متعصب تیم پرسپولیس یکی از همین بازیکنان است که امید زیادی به موفقیت تیمش دارد. او در بازی رفت حضور نداشت و حالا آماده است که در بازی برگشت به صعود پرسپولیس کمک کند. گفت‌وگو با کامیابی‌نیا را در ادامه می‌خوانید.

درباره وضعیت تیم در آستانه بازی برگشت با السد صحبت کن.

خب همه کسانی که بازی ما را مقابل السد‌قطر دیدند، قبول دارند که بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم چراکه حریف بسیار قدر و در خانه خودش از همه شرایط برای بازی با ما استفاده کرده بود. همه رسانه‌های قطری این بازی را ملی عنوان کرده و خواستار حضور هواداران شده بودند.

می‌دانستیم که بازی سختی در انتظار ماست و حتی آنها به دنبال برد پر گل بودند اما به دلیل آنالیز خوب مربیان و تلاش بازیکنان، موفق شدیم حملات السد را خنثی کنیم. درنهایت هم برد خوبی به دست آوردیم و حالا باید خودمان را آماده بازی برگشت کنیم.

کمتر کسی فکر می‌کرد که پرسپولیس بتواند در قطر، السد را شکست دهد. پیش‌بینی می‌کردی پیروز شوید؟

آقای برانکو در‌هر بازی از ما می‌خواهد برای برد به زمین برویم. با وضعیتی هم که پرسپولیس داشت برای بردن به مصاف السد رفت. بچه‌ها بازی بسیار منطقی‌ای انجام دادند و ابتدا تلاش کردند که در زمین حریف گل نخورند. به هر حال در نبود چند بازیکن مصدوم و محروم و همچنین غیبت برانکو کار واقعا سخت بود اما بچه‌های تیم با حفظ تمرکز توانستند فضای بازیکنان السد را ببندند و حتی بازیکنان بزرگ حریف را از کار انداختند.

جای تو هم بسیار در زمین خالی بود!

خیلی دوست داشتم در این بازی در زمین حضور داشته باشم اما به دلیل محرومیت من هم روی سکو بودم. البته چون می‌خواستم در کنار تیم باشم با وجود محرومیت به قطر رفتم تا کنار بچه‌ها باشم. با این همه خوشبختانه نتیجه خوبی گرفتیم و حالا شانس خوبی برای بازی برگشت داریم.

با این شرایط می‌توان پرسپولیس را از حالا فینالیست لیگ قهرمانان آسیا دانست؟

نه اصلا این‌طور نیست. ما درست است که بازی رفت را بردیم اما در بازی برگشت نباید خودمان را برنده بدانیم. در بازی برگشت باید خیلی بیشتر مراقب باشیم و با تمرکز بالا بازی کنیم. از طرفی السد چون بازی رفت را باخته چیزی برای از دست دادن ندارد و این موضوع باعث می‌شود آنها بی‌محابا حمله کنند.

ما باید با تمرکز بالا به زمین برویم و امیدوارم هواداران هم به استادیوم بیایند و از ما حمایت خوبی کنند. این بازی دو نیمه دارد که ما نیمه اول را در قطر بردیم اما نیمه دوم که نیمه مهم‌تری است در تهران برگزار خواهد شد. ما و هواداران‌مان نباید از حالا چیزی را تمام شده بدانیم.

فکر می‌کنی پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود؟

کار خیلی سختی است. ما کار بزرگی کردیم و برای دومین سال متوالی به نیمه‌نهایی آسیا رسیدیم. تا همین‌جا هم کار بزرگی انجام دادیم اما هدف همه ما قهرمانی است. ابتدا باید از سد تیم السد بگذریم و بعد از آن می‌توانیم درباره فینال صحبت کنیم.

دوست داری در فینال به مصاف سووان سامسونگ کره‌جنوبی بروید یا با کاشیما آنتلرز ژاپن بازی کنید؟

به این چیزها فکر نمی‌کنیم. برای ما مهم بازی با السد است و این بازی مهم‌ترین بازی ما خواهد بود. باید ابتدا این بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم و بعد درباره حریف احتمالی صحبت کنیم. چیزی که مهم است این است که توان و تمرکز ما برای بازی با السد است و باید با توکل به خدا، تلاش مربیان و بازیکنان و حمایت مدیران و هواداران از این بازی دست پر خارج شویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: