کد خبر: ۷۸۷۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
تعداد بازدید: ۳۹۸
بازیکن اسبق سرخابی‌، گفت: تنها ضعفی که سرخپوشان می‌توانند مقابل السد داشته باشند خستگی بازیکنان پرسپولیس است.
تنها نقطه ضعف پرسپولیس مقابل السد بازیکنان خسته این تیم است/ استقلال با استفاده از تجربه شفر به نتایج مورد نظر می‌رسدبه گزارش خبرداغ، بازیکن اسبق سرخابی‌، گفت: تنها ضعفی که سرخپوشان می‌توانند مقابل السد داشته باشند خستگی بازیکنان پرسپولیس است.

 

 سید مهدی سید صالحی، بازیکن اسبق تیم فوتبال سرخابی‌ها درباره وضعیت دو تیم استقلال و پرسپولیس صحبت کرد.

 

وی با اشاره اینکه پرسپولیس به دلیل ممنوعیت در نقل و انتقالات توانست بازیکنان خوب خود را نگه دارد، بیان کرد: استخوان بندی این تیم حفظ شد و بازیکنان بعد از چند سال به خوبی نسبت به بازی یکدیگر آشنایی دارند. خط حمله و خط دفاعی پرسپولیس در چند سال اخیر تغییرات چندانی نداشت و این امر باعث شد تا قرمزها با هماهنگی بیشتری به رقابت یکدیگر بپردازند.

 

سید صالحی با اشاره به اینکه سرخپوشان با استفاده از تفکرات مربی خود در هر بازی با برنامه وارد میدان می شود، افزود: در نقل و انتقالات تعدادی از بازیکنان پرسپولیس از این تیم جدا شدند اما بازیکنان دیگر توانستند تا به اینجا به نتایج مورد نظر برسند. 

 

وی ادامه داد: سرخپوشان اکنون در شرایط سختی به سر می‌برند. بازیکنانی که اکنون برای قرمزها بازی می کنند خسته هستند تنها ضعفی که سرخپوشان می‌توانند مقابل السد داشته باشند خستگی بازیکنان پرسپولیس است. ماهینی هم به دلیل خستگی زیاد در دیدار با استقلال به دلیل خستگی رباط صلیبی این بازیکن مصدوم شد.

 

سید صالحی با تاکید بر اینکه سرخپوشان فکر نکنند که برد در دیدار رفت مقابل السد پایان بازی است، اضافه کرد: با این برد سرخپوشان فقط یک درصد از راه رفته شد و 99 درصد مانده است. پرسپولیس با کمک حمایت هواداران خود می‌تواند السد را در خانه شکست دهد.

 

وی درباره وضعیت استقلال، گفت: آبی‌ها در نقل و انتقالات تغییرات بسیاری انجام دادند زمان می برد تا این تیم به شرایط ایده‌آل برسد. هواداران باید صبوری کنند زیرا شفر سرمربی با تجربه‌ای است که آبی‌پوشان را به نتایج مورد نظر می‌رساند.

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: