کد خبر: ۷۸۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۲۰۴
در کمیسیون انرژی و با حضور وزیر نیرو مطرح شد؛
سخنگوی کمیسیون انرژی گفت: باید ۵ هزار مگاوات برق تولید و سه‌هزار مگاوات برق نیز برای سال آینده صرفه‌جویی شود که چگونگی تامین و انجام آن در کمیسیون انرژی شرح داده شد.
برنامه‌ریزی برای صرفه‌جویی ۳ هزار مگاواتی برق در سال آینده/ همکاری بخش خصوصی در زمینه سیکل ترکیبی

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، اسدالله قره‌خوانی درباره جلسه امروز کمیسیون انرژی گفت: در جلسه امروز از وزیر نیرو دعوت کرده بودیم تا  وضعیت تامین برق را بررسی کنیم.

وی تاکید کرد: وزیر نیرو برنامه‌های خود را برای سال آینده مطرح کرد و برنامه‌های دیگری هم ارائه شد که بر این اساس باید ۵ هزار مگاوات برق تولید و سه‌هزار مگاوات برق نیز برای سال آینده صرفه‌جویی شود که چگونگی تامین و انجام آن هم در کمیسیون شرح داده شد.

این عضو کمیسیون انرژی با بیان اینکه نمایندگان هم سوالات خود را در این زمینه مطرح کردند، گفت: بحث دیگری که در کمیسیون بررسی شد، موضوع تبصره ۱۴ بود که بر اساس این تبصره وزارت نیرو باید هر آنچه را که به عنوان برق مصرفی دریافت می‌کند را ابتدا به سازمان مدیریت واریز کند و بعد به حساب وزارت نیرو واریز شود که این اصلاح هم امسال صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بحث بخش خصوصی هم در جلسه امروز مطرح شد که قرار شد کمیته‌ای متشکل از وزارت نیرو، مرکز پژوهش‌های مجلس و کمیسیون انرژی تشکیل شود تا این بخش بتواند در بحث سیکل ترکیبی و استفاده از ظرفیت‌ برقی در انرژی‌های تجدیدپذیر همکاری داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: