کد خبر: ۷۸۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۷۶۲
احتمال دارد پس از قهرمانی پرسپولیس در آسیا، برانکو به دلیل مشکلات مالی از این باشگاه جدا شود.
پروفسور پس از قهرمانی در آسیا از پرسپولیس جدا می‌شود؟/ العین مقصد بعدی برانکو؟!به گزارش خبرداغ ،  پس از پایان تمرین عصر یک‌شنبه پرسپولیس، خبرنگاری از برانکو درخصوص جدایی احتمالی از این تیم در صورت رسیدن پیشنهاد خوب پرسید که مرد کروات جواب داد: «این مسائل در دنیای فوتبال طبیعی است و رونالدو هم از رئال مادرید جدا شد، اما در حال حاضر تمرکز من روی بازی با السد و موفقیت پرسپولیس است.»


این در حالی است که برانکو در همین مصاحبه یا کنفرانس خبری (!) پس از تمرین خودش تأیید کرد حدود ۵ ماهی می‌شود خودش و دستیارانش دستمزدی دریافت نکرده‌اند.


برانکو پیش از این هم گلایه‌هایی داشته و حتی گفته بود صبر و تحملش حدی دارد و...!


اما ماجرا چیست؟ آیا برانکو در صورت ادامه این روند و عدم پرداخت مالی باشگاه پرسپولیس از این تیم جدا می‌شود؟


برانکو چندی پیش به مدت ۲ سال دیگر قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد. بنابراین جدایی او از پرسپولیس منوط به موافقت این باشگاه است، اما خاطرتان باشد به تازگی حمیدرضا گرشاسبی در مصاحبه‌ای رسمی اعلام کرد به دلیل مشکلات مالی و عدم تأمین ارز دولتی مربیان و بازیکنان خارجی می‌توانند یک‌طرفه قراردادشان را فسخ کنند!


بدیهی است برانکو به عنوان یک مربی حرفه‌ای به ایران آمده است که کسب درآمد کند. اگر هم تاکنون این مربی کروات صبوری به خرج داده، به خاطر درگیری در لیگ قهرمانان آسیا بوده است.
برانکو خوب می‌داند قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند قیمت او را در حاشیه خلیج فارس بالا و بالاتر ببرد. برانکو سابقه مربیگری در الاتفاق عربستان و الوحده امارات را در کارنامه داشته و مطمئن است قهرمانی در آسیا می‌تواند او را به نیمکت تیم‌های پولدار قطری و حاشیه خلیج فارس نزدیک کند.


در همین راستا دیروز از زبان یکی از نزدیکان پرسپولیس شنیدیم یکی، دو تیم قطری و اماراتی از جمله العین به سرمربی کروات پیشنهاداتی داده‌اند. العین که خاطرات خوبی با زلاتکو دالیچ سرمربی کنونی تیم ملی کرواسی دارد، بدش نمی‌آید بار دیگر همکاری با یک مربی کروات دیگر را تجربه کند. البته برانکو هم منتظر است تیمش را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسانده و حتی به عنوان قهرمانی برساند.


پرسپولیس تهران تاکنون قهرمان لیگ قهرمانان آسیا نشده است و با توجه به میزبانی غرب آسیا در دیدار برگشت فینال، تیم برانکو در صورت عبور از السد از شانس خوبی برای فتح این جام برخوردار خواهد شد.


در چنین شرایطی عقل سلیم حکم می‌کند پس از قهرمانی پرسپولیس در آسیا، برانکو به دلیل مشکلات مالی این باشگاه جدا شود.


اول آنکه دستمزد و درآمد بیشتر در آن‌سوی خلیج فارس انتظار مربی کروات را می‌کشد و دوم پرسپولیس دیگر بالاتر از این نخواهد رفت.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: