کد خبر: ۷۸۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۲۱۷
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از دادستان کل کشور خواست دستور رسیدگی، تحقیق و کشف عاملان ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز برای نمایندگان در جریان بررسی لایحه CFT را صادر کند.
درخواست مطهری از دادستان کل کشور، برای مجازات عاملان ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از دادستان کل کشور خواست دستور رسیدگی، تحقیق و کشف عاملان ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز برای نمایندگان در جریان بررسی لایحه CFT را صادر کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، در نامه علی مطهری به حجت‌الاسلام منتظری که در اختیار ایسنا قرار گرفته آمده است:

«جناب حجت‌الاسلام آقای منتظری دامت برکاتة

دادستان محترم کل کشور

با اهدای سلام و آرزوی توفیق بیشتر، همانطور که مستحضر هستید برای ممانعت از تصویب لایحه الحاق به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم در مجلس، پیامک‌های متعددی برای نمایندگان محترم ارسال شد و هنوز ادامه دارد. این پیامک‌ها شامل تهدید، توهین و دشنام فراوان بوده است که تبعا آرامش روانی آنها را برهم می‌زند. نظر به درخواست تعدادی از نمایندگان که به این جانب مراجعه کرده‌اند و به طور کلی وظیفه ذاتی دادستان کل به عنوان مدعی العموم، مستدعی است دستور رسیدگی و تقسیم و کشف عاملان این اقدام و سپس معرفی و تعیین مجازات مقتضی برای آنها را صادر فرمایید. قبلا از حسن توجه آن مقام محترم سپاسگزارم.

با تقدیم احترام علی مطهری»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: