کد خبر: ۷۸۷۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
تعداد بازدید: ۵۶۹
اداره شدن یک شرکت بیمه‌ای با سرپرست در مدت زمان هفت ماه را باید در نوع خود یک رکورد محسوب کرد. گفته می‌شود که مجتبی کاتب، فرزند غلامرضا کاتب نماینده مردم در مجلس است.
مماشات بیمه مرکزی با فرزند نماینده مجلس/ یک شرکت بیمه 7 ماه است با سرپرست اداره می‌شود!با گذشت 7 ماه از خداحافظی مدیرعامل قبلی شرکت بیمه سرمد، این شرکت همچنان فاقد مدیرعامل بوده و در غفلت بیمه مرکزی، همچنان تحت سرپرستی مجتبی کاتب، جوان کم تجربه اداره می‌شود.

به گزارش سرویس اقتصادی خبرداغ؛ به طور معمول، یک شرکت بیمه‌ای نمی‌تواند بیشتر از سه ماه با سرپرست اداره شود، بنابراین با توجه به کشدار شدن اداره این شرکت تحت سرپرستی کاتب، غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی اواسط شهریور ماه خبر داد که مدیران شرکت‌های بدون مدیرعامل از جمله بیمه سرمد بزودی معرفی می‌شوند، هرچند که تا اکنون رنگ واقعیت  به خود نگرفته است.

اداره شدن یک شرکت بیمه‌ای با سرپرست در مدت زمان هفت ماه را باید در نوع خود یک رکورد محسوب کرد. بیمه سرمد از جمله زیر مجموعه های بانک صادرات ایران است.

گفته می‌شود که مجتبی کاتب، فرزند غلامرضا کاتب نماینده مردم در مجلس است.
منبع: نوداقتصادی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: