کد خبر: ۷۸۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
تعداد بازدید: ۴۲۳
شبکه فیبر نوری کیش با هدف ارتقاء کمی و کیفی خدمات مخابراتی و فن آوری اطلاعات و ارتباطات توسعه می یابد.
قرار داد توسعه شبکه فیبر نوری کیش منعقد شد

به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در جلسه ای که دوشنبه 16مهر با حضور دکتر انصاری لاری و دکتر صابر فیضی مدیر عامل شرکت فناپ تلکام برگزار شد سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت فناپ تلکام قرار داد مشارکت در ساخت و بهره برداری از تونل ارتباطی کیش و توسعه شبکه فیبر نوری را امضاء کردند.

بر اساس این قرارداد شرکت فناپ تلکام که سرمایه گذار و مجری این طرح و دارنده مجوزFCP از سازمان تنظیم مقرارت و ارتباطات رادیویی بوده، متعهد به طراحی و اجرای 60 کیلومتر فیبر نوری به روش ساخت، بهره برداری و انتقال (B.O.T)  در مدت یک سال و ارائه خدمات متنوع مخابراتی و ارتباطی در طول 10 سال در جزیره کیش شده است.

با اجرای کامل این طرح که با سرمایه گذاری 20 میلیارد تومانی محقق خواهد شد سطح کمی و کیفی خدمات مخابراتی و ارتباطی سیار و ثابت در این جزیره ارتقاء می یابد. با فراهم شدن این زیر ساخت ارتباطی مطمئن و پر سرعت علاوه بر اینکه کسب  و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات رونق می گیرد زمینه ایجاد و توسعه شهر هوشمند هم محقق می شود.

بر اساس این گزارش با توسعه شبکه فیبر نوری کیش و ایجاد زیرساخت های شهر هوشمند زمینه توسعه و گسترش خدماتی همچون تلویزیون اینترنتی، (IPTV) فراهم می شود تا همراه با فعالیت هنرمندان در جهت تولید خلاقانه برنامه ها به سوی تحقق شهر خلاق در هنرهای رسانه ای ( Media Arts) حرکت کنیم. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: