کد خبر: ۷۸۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
تعداد بازدید: ۲۰۶
برنامه های ورزشی شش ماهه دوم سال 97 در اولین جلسه شورای مدیران موسسه ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش بررسی شد.
برگزاری اولین جلسه شورای مدیران موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، این نشست با حضور مدیرعامل، مدیران بخش های ورزشی، مالی- اداری، دریایی ،نماینده بخش بانوان و حراست موسسه ورزش و تفریحات سالم برگزار و برنامه های ورزشی شش ماهه دوم سال جاری بازبینی شد.

محمودافشاردوست مدیر عامل موسسه ورزش، عملکرد 6 ماهه اول سال ، همچنین کسب 127 مدال ورزشی در مسابقات مختلف و 242 مورد امور مربوط به ورزش و موضوع آموزش و برگزاری اردوهای مختلف را تشریح کرد.

افشار دوست در این جلسه  بر ایجاد فرصت های جدید درآمدزایی، ارتقاء کیفیت برنامه های ورزشی و دریایی تاکیدکرد و گفت: برنامه ریزی بهتر برای کلاس های ورزشی، آموزشی و برنامه های آموزشی پرسنل و مربیان و ارتقاء آنها نیز در دستور کار قرار دارد.

در پایان جلسه نیز مشکلات موجود و راهکارهای رفع آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد هر هفته گزارشی از سوی مدیران در جلسات مطرح شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: