کد خبر: ۷۸۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۳
تعداد بازدید: ۴۳۳
با تامین اعتبار در سفر مونسان
در سفر معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به شهرستان نهاوند اعتباری بالغ بر 20میلیارد ریال برای کاوش معبد لائودیسه و اجرای پایلوت اکوکمپ در سراب گیان اختصاص یافت.
کاوش معبد لائودیسه نهاوند به‌زودی آغاز می‌شود
به‌گزارش خبرداغ به نقل از  میراث‌آریا، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری امروز دوشنبه 16 مهر 97 در سفر به استان همدان و شهرستان نهاوند در مسجد دوخواهران این شهرستان حضور یافت و با مردم نهاوند به گفت‌وگو پرداخت.

معاون رئیس‌جمهوری در جمع مردم شهرستان نهاوند گفت: «کمک می‌کنیم گردشگری شهرستان نهاوند رونق بگیرد تا شاهد رشد اقتصادی، کاهش بیکاری و افزایش درآمد مردم این شهرستان باشیم.»

او ادامه داد: «اعتباری بالغ بر 20میلیارد ریال در این سفر به شهرستان نهاوند اختصاص یافته است که بخشی از این اعتبار برای کاوش معبد لائودیسه است و اقدامات مورد نیاز کاوش به زودی آغاز می‌شود.»

مونسان افزود: «پس از کاوش، تصمیم‌گیری برای حریم این بنای تاریخی انجام می‌شود.»

معبد لائودیسه واقع در نهاوند از بقایای دوران سلوکیان در ایران است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: