کد خبر: ۷۸۷۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۳۰۴
«مغز‌های کوچک زنگ‌زده» فیلم جدید هومن سیدی که بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شده بود، در اکران سینمایی خود نیز رکورد زد. این فیلم در ۱۰ روز اول اکران، با فروش ۳ و نیم میلیاردی، به عنوان پرفروش‌ترین فیلم در صدر جدول فروش قرار گرفت.
فروش ۳ و نیم میلیاردی فیلم «مغزهای کوچک زنگ‌زده» در ۱۰ روز

«مغزهای کوچک زنگ‌زده» فیلم جدید هومن سیدی که بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شده بود، در اکران سینمایی خود نیز رکورد زد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، این فیلم در ۱۰ روز اول اکران، با فروش 3 و نیم میلیاردی، به عنوان پرفروش ترین فیلم در صدر جدول فروش قرار گرفت.

«مغزهای کوچک زنگ زده» کاندیدای یازده جایزه از جشنواره فجر و برنده چهار جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه است. این فیلم نگاهی انتقادی به وضعیت موجود اجتماعی و نیز معضل پخش و توزیع مواد مخدر در ایران دارد.

نوید محمدزاده، فرید سجادی حسینی، علی اعلایی، فرهاد اصلانی، هومن سیدی و لادن ژاوهوند، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: