کد خبر: ۷۸۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۲۴۱
تیم ترامپولین پسران کیش در مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور با کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز تیمی به جزیره بازگشت.
بازگشت تیم ترامپولین پسران کیش با نشان طلا و برنز تیمی رقابت های قهرمانی باشگاههای کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، در رقابت های قهرمانی باشگاههای کشور به میزبانی شهر یزد،  تیم ترامپولین پسران کیش در موفق به کسب  امتیاز 02/223 در رده سنی 9-10 سال و عنوان اول تیمی شد و تیم های قزوین و آذربایجان شرقی در این رده سنی  به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده سنی 10-11 سال تیم کیش پس از تیم های مازندران و یزد الف با کسب 2/238 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت. همچنین در بخش انفرادی محمدطاها تنهایی در رده سنی 9-10 سال موفق به کسب مدال برنز و امیرمحمد میرشفیعی در رده سنی 10-11 سال مدال نقره دریافت کرد.

گفتنی است تیم کیش با حضور محمدطاها تنهایی، امیرعلی ربیعی،  آریا اخوان،امیرحسین ربیعی، امیرعلی عسگری، آرتین آردین زاده و محمد سعیدآبادی به مربیگری و سرپرستی ماهان باژرنگ دراین دوره از رقابتها شرکت کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: