کد خبر: ۷۸۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
تعداد بازدید: ۲۳۶
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است این تیم تمام تلاشش را می کند تا بازی خوبی ارائه دهد اما مسئولان تیم باید پاسخگوی شرایط به وجود آمده باشند.
به گزارش خبرداغ ، هادی نراقی مهاجم و پیشکسوت استقلال که به تازگی از سوی سرپرست این باشگاه به عنوان یکی از اعضای کمیته انضباطی انتخاب شده درباره شرایط استقلال گفت:« استقلال تمام تلاشش را می کند بازی خوبی ارائه دهد اما باید قبول کنیم تیم متلاشی شده است. آن تیمی که فصل پیش وجود داشت به یکباره خالی شد و اکثر بازیکنانی که از این تیم رفته اند جزو نفرات اصلی بودند. باید از مسئولان بپرسیم که چرا اجازه دادند این بازیکنان از تیم جدا شوند.»

 

او همچنین درباره عملکرد بازیکنان خارجی استقلال گفت:« در ارتباط با بازیکنان خارجی باید بگویم در استقلال جنایت صورت گرفته است. بدترین خسارات را به این باشگاه بازیکنان خارجی وارد کرده اند. بازیکن خارجی می گیرند یا مصدوم است یا روی نیمکت می نشیند. به نظر من بازیکن خارجی باید تاپ باشد. حتی اگر متوسط هم باشد به درد نمی خورد. اگر قرار است بازیکن خارجی بیاوریم و روی نیمکت باشد بهتر است بازیکن جوان بیاوریم.»

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: