کد خبر: ۷۸۷۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶
تعداد بازدید: ۶۹۴
فال روزانه دوشنبه 16 مهر 1397
متولد فروردین : اگر شما باید وفادارانه به خاطر یک دوست نزدیک یا یکی از اعضای خانواده‌تان بر سر یک موضوع پافشاری کنید، به نحوی این کار را انجام دهید که باعث بروز مشکلی غیر‌قابل حل نشود. اگرچه قصد و نیت شما می‌تواند پاک باشد، ولی وقتی خیلی با احساس عشق خود به دیگران را ابراز می‌کنید ممکن است آنها رنجیده شوند. قبل از اینکه شروع به دفاع کردن از یک فرد خاص یا از یک سلیقه بکنید، همه جوانب را در نظر بگیرید.

متولد اردیبهشت : شاید بی اختیار صحبت کردن در جمع، مشکل بزرگی برای شما باشد زیرا ترجیح می‌دهید قبل از اینکه چیزی را برای دیگران بگویید اول در خلوت خودتان تمرین کنید.اما اگر با همکاران خود راحت هستید، پس باید بتوانید زمانیکه در این موقعیت قرار می‌گیرید، اختیار خود را به دست بگیرید.به هرحال، اکنون بین این دو طرف قرار دارید، پس یک سری نظرات را برای خود داشته باشید و هر زمانی که موقعیت پیش آمد آنها را در جمع بیان کنید.

متولد خرداد
: شما امروز کمی‌نسبت به زندگی‌ای که در این روزها تجربه می‌کنید حالت گیجی و سر در گمی‌دارید. باور این موضوع که سرتان تا این حد شلوغ شده است و مشکلات گذشته کم کم در حال نابودی است برایتان سخت است، اما لازم است بدانید که هر سختی مانند راحتی دوام طولانی ندارد پس ﺁسایشی که امروز در زندگی تان به وجود ﺁمده است را باور کنید و از ﺁن لذت ببرید. اکنون زمان خوبی برای شما فراهم ﺁمده است تا استراحتی داشته باشید و برای رویارویی با مشکلات بعدی انرژی کافی را داشته باشید.

متولد تیر
: شما امروز آنقدر بر خود مسلط هستید که فکری را که در رابطه با عزیزی دارید قبول کرده و به خود بقبولانید که این مرحله در حال پایان است. اکنون زمان خوبی برای پیشرفت نیست، اما آنقدر زود هم نیست که پیش خود تصور کنید آنچه که از یک باور یا عادت قدیمی‌ایجاد شده است قابل تغییر نیست. قدرت تصور شما آنقدر قوی است که شما را قادر می‌سازد تا یک رویا و خیال را به واقعیت تبدیل کنید،‌حتی اگر چند روزی طول بکشد.

متولد مرداد
: شما امروز بیشتر از هیمشه مورد قضاوت ناعادلانه دیگران قرار می‌گیرید. اما این درباره این نیست که حق با شماست یا خیر؛ بلکه درباره این است که آیا شما حق این را دارید که در زندگی دیگری دخالت کنید یا نه حتی اگر به خاطر صلاح خود فرد باشد. مشکل این است که شما آنقدر به کار خود اعتماد و اطمینان دارید که در درک نظرات و دیدگاه‌‌‌‌‌های دیگران شکست می‌خورید. صبر کنید؛ اینکه آن چیزی که شما فکر می‌کنید باید اتفاق بیفتد آنقدرها هم که به نظر می‌رسد مهم نیست.

متولد شهریور : امروز برایتان آسان نیست که انرژی خود را به حرکت وادارید چرا که اتصال خورشید- نپتون امروز در نشان شما و در ششمین خانه از "کار” شما دیده می‌شود. حتی با وجود مسیرهای روشن سخت است که دقیقا بدانید مسیری که اکنون در آن قرار دارید به کجا منتهی می‌شود. اما الان زمان این نیست که انگیزه‌های خود را زیر سئوال ببرید. با وجوداینکه فکر می‌کنید که می‌توانید باز هم صبر کنید؛ الان یک حرکت مستقیم به سوی هدف مورد نیاز شماست!!

متولد مهر : این ماه مشکل اصل شما این است که در حالی که شما به طور هم زمان هم می‌خواهید در زندگی خانوادگی شریک باشید و هم عضوی از یک گروه منسجم باشید، نمی‌دانید که چگونه این رفتار عجیب خود را توجیه کنید. گویی که شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیزهایی که آرزویش را داشتید نزدیک بشوید. سعی نکنید که برای حل کردن این مشکل اقدام کنید. فقط روشی را پیدا کنید که به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر تبادل نظر داشته باشید.

متولد آبان
: امروز روز متفاوتی برای شما می باشد، پس هر پروژه ای كه رویش كار می كرده اید را تمام كنید تا برای دریافت پروژه های جدید آماده باشید. جرقه های شروع كار قبلاً روشن شده اند، اما سعی نكنید به منظور روشن نگهداشتن آتش آنها را كنترل كنید. بهترین حركت برای شما اكنون این است كه به سمت برنامه های كاری شخصی تان رفته و تا جایی كه امكان دارد سریع حركت كنید.

متولد آذر : بحران و تنش در حال رشد کردن است، اما شما هنوز آماده دست و پنجه نرم کردن با مسأله‌ای غامض و غیرقابل حل نیستید. درعوض ممکن است دوست داشته باشید با ورزش کردن، با یک دسته کارت و یا فقط با دوستانتان خودتان را سرگرم کنید. وقت گذراندن با دوستان شبیه به خود موضوع مثبتی در زندگی شماست، مگر اینکه برای فرار کردن از وظایف به این کار پرداخته باشید.

متولد دی
: شاید وقتی به خرید می‌روید به دنبال پیدا کردن یک ترازو برای خود با شید. اما موقتاً چشمتان آن را نبیند. حتی ممکن است خیلی طول بکشد تا بفهمید که چه چیزی الان می‌خواهید. چون این کار شما را آسان تر می‌کند.با این وجود، اگرچیز قشنگی هم بخرید،راضی نخواهید بود.تازه اگر آن چیز جدیدی که خریده اید به درد نخور باشد از خرید آن پشیمان هم می‌شوید.

متولد بهمن : شما اغلب اجازه می‌دهید که فلسفه بافی بر شعور عادی تان برتری پیدا کند ولی این کار می‌تواند شما را به دردسر بیندازد. فکر و گمان می‌تواند مفید و سازنده باشد اما امروز آنها ممکن است شما را از مسیرتان منحرف کنند. تفاوت‌هایی که با دیگران دارید را تقویت کنید و در پی این نباشید که خود را همرنگ جماعت کنید. خوشبختانه امیدها و آرزوهایی که برای آینده‌ای روشن تر دارید برای دیگران انگیزه‌ای می‌شود تا از خمودگی و افسردگی بیرون بیایند. از طرف دیگر باعث می‌شود که شما خود را باور کنید و اعتماد به نفس تان افزایش یابد.

متولد اسفند : شما عاشق این هستید که یک روز کامل را با بی خیالی و خوشگذرانی بگذرانید! اما همه چیز آنطوری که شما انتظار دارید پیش نمی‌رود! زیاده خواهی که باعث شکست و ناامیدی تان می‌شود کار خیلی راحتی است. ایده‌ها و آرزوهای جاه طلبانه به دلیل مغایرت داشتن با حقیقت تلخ و واقعی قابل مدیریت کردن نیستند. پس بهتر است قبل از اینکه مشکلات و سختی‌های نامطلوب سد راهتان شده و در نیمه راه متوفقان کنند، خودتان دست از جاه طلبی بردارید.
 
پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: