کد خبر: ۷۸۶۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
تعداد بازدید: ۱۵۹
یک نماینده مجلس گفت: رهبری بیان کردند کنوانسیون‌هایی که در اتاق فکر استکبار جهانی پخت و پز می‌شوند چرا باید تصویب شوند لذا خودتان لایحه و طرحی بنویسید و مزایای آنها را در نظر گرفته و معایب را کنار بگذارید.
انتظار می‌رفت رئیس مجلس با روسای کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها جلساتی را برگزار کند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سید حسین نقوی حسینی، در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۵ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم در اخطار قانون اساسی با استناد به اصل۱۱۰ گفت: هر ساله نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب ملاقات می‌کنند و ایشان توصیه‌هایی را به نمایندگان بیان می‌کنند از این رو هیئت رئیسه مطابق قسمی که یاد کرده است باید آنها را اجرایی کند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در ملاقات سال جاری با نمایندگان صراحتا مطالبه‌ای را مطرح کردند، گفت: در این راستا بیان  کردند کنوانسیون‌هایی که در اتاق فکر استکبار جهانی پخت و پز می‌شوند چرا باید تصویب شوند لذا خودتان لایحه و طرحی بنویسید و مزایای آنها را در نظر گرفته و معایب را کنار بگذارید.

وی با اشاره به اینکه همه نمایندگان حدس ذهنی‌شان این بود که سخنان رهبر انقلاب در مورد لوایح چهارگانه است، افزود: بر این اساس انتظار می‌رفت رئیس مجلس با روسای کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها جلساتی را برگزار کند و ساز و کاری در این مورد ترتیب دهد. در واقع انتظار می‌رفت جلساتی گذاشته شود تا مشخص شود می‌توانیم در این راستا طرح دهیم یا لایحه‌ای از سوی دولت ارائه شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب صراحتا اعلام کردند عضو چنین کنوانسیون‌هایی نشوید در این صورت کنوانسیون CFT  نیز یکی از آنها محسوب می شود لذا چه نیازی است دوباره سوالی طرح شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: